Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ik rijd rond en kom tegen.....


Cult

Aanbevolen berichten

deze morgen 08u.

Witte PX nummerplaat WAP-*** in Heuvelstraat te Boechout

Bestuurder met een Momo-helm

en wa als nu een of andere slimme dezelfde heeft gezien en bv dit doet:

Witte PX nummerplaat ***-123 in Heuvelstraat te Boechout

Bestuurder met een Momo-helm

tis gene slimme zet van halve nummerplaten opt forum te zetten als ik het even kijwt mag natuurlijk

Link naar reactie

en om mij te quoten,is ook genne slimme zet...want ik kan mijne post aanpassen,maar den uwe ni...dus nu hebde zelf ook werk;)

Link naar reactie
deze morgen 08u.

Witte PX nummerplaat WA*-*** in Heuvelstraat te Boechout

Bestuurder met een Momo-helm

Dat was den Bosse dus, en zeg maar gerust "Witte PX met roestig en gedeukt spatbord en beschadigde bil(len)" :-)

en jij was dus diegene die de kindjes van 't St-Garbiëlcollege aan 't binnenloodsen was :-)

Link naar reactie
deze morgen 08u.

Witte PX nummerplaat WA*-*** in Heuvelstraat te Boechout

Bestuurder met een Momo-helm

Dat was den Bosse dus, en zeg maar gerust "Witte PX met roestig en gedeukt spatbord en beschadigde bil(len)" :-)

en jij was dus diegene die de kindjes van 't St-Garbiëlcollege aan 't binnenloodsen was :-)

yep;)

Link naar reactie
deze morgen 08u.

Witte PX nummerplaat WA*-*** in Heuvelstraat te Boechout

Bestuurder met een Momo-helm

Dat was den Bosse dus, en zeg maar gerust "Witte PX met roestig en gedeukt spatbord en beschadigde bil(len)" :-)

en jij was dus diegene die de kindjes van 't St-Garbiëlcollege aan 't binnenloodsen was :-)

yep;)

Ik had al zo'n vermoeden. En had ik het geweten, dan had ik wel eens gegroet, maarja, je had geen Vespa onder uw kont hé :-)

Btw, als je op 't St-gabriëlcollege werkt, dan ken jij waarschijnlijk Marie-Leen wel, das een goei vriendin van mijn vriendin.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Vanmorgen, rond kwart na 8 kwam er een zilvergrijze PX die uit de Leliestraat/de Ster in Hove kwam en schuin overstak naar de Rubbensstraat in Mortsel. Hij was (uiteraard) ook zo vriendelijk om iemand die de Rubbensstraat wilde oversteken, over te laten.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...