Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ik rijd rond en kom tegen.....


Cult

Aanbevolen berichten

zwarte (ik denk) VNB op de Hagenbroeksesteenweg richting Lier vandaag rond 16.30 uur...

bestuurder had een sticker van Studio Brussel op zijn helm achteraan,en Italiaanse vlag aan de zijkant...

Had precies een probleemke met de kickstarter aan de Ring van Lier,maar is uiteindelijk toch vertrokken

Iemand van hier??

Link naar reactie

al 3 dagen schoon weer en nog geen enkel oldtimerke gespot in de hoodstad van de smaak. Morgen nog eens wat rondcrossen, paar keer de kleine ring rond (3 minuten hell yeah) eens kijken wie zene vespa al van stal gehaald heeft.

Link naar reactie

Hmmm...

Zondag in Kapellen of Hoevenen of Kalmthout ofzoiets een jonge man zien rijden, met een oudje, mooi gerestaureerd in een beige kleur met een rieten mand achteraan. Die verschoot precies wel om mijne PX te zien, maar heeft toch teruggezwaaid.

Voor de rest, enkele bekenden: Erix; Frank, Rob, An & Bob, en nog enkele die ik altijd vergis met anderen ;-)

Link naar reactie
Zondag in Kapellen of Hoevenen of Kalmthout ofzoiets een jonge man zien rijden, met een oudje, mooi gerestaureerd in een beige kleur met een rieten mand achteraan.

Kan kloppen, dit weekend is het duivenseizoen herbegonnnen... :)))

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...