Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ik rijd rond en kom tegen.....


Cult

Aanbevolen berichten

@ bart pk : die orange ralley is van de Phillipe Golbert , die rijdt daar al ongeveer 20 jaar mee en zit nog altijd niet op dit forum .Stond die nie perongeluk voor de Bar Mondial

@ de rest: Hoe komt dat er nooit iemand mij ziet rijden, ik zit nochtans dag & nacht, zomer & winter op de baan me mene Q ;) whoehahahaha. Ik denk dat ik altijd iedereen verblind met men spiegels

Link naar reactie

het zou kunnen dat dat zo heette, ik ken de ruien niet zo heel goed, meestal alsek na't stad ga ist ne keer passeren int paters vatje, 't vervolg, 't veurletste en dan nog ne keer de pieter pot straat doen (denk toch dat die straat zo heet)

mo da oranje stak wel meteen af. Vond hem echt mooi :)

Link naar reactie

Gisteren rond 15u op de antwerpse ring ne zwarte LX, nummerplaat WAJ..., gezwind met zijn helm te hoog, ne zonnebril en een wapperend hemdje tussen het verkeer aan ongeveer 100km per uur! Gaaf moar toch brrr!

Link naar reactie

Gisteren op de Oudenaardse stwg een hele bende vespa's richting Rijsel?

Vandaag stond naast het Belfort (Gent) een prachtige baby-blauwe Vespa naast de mijne (munt-groene PX, ahum LML)geparkeerd toen ik terugkwam. Heb een mooie foto genomen met mijn gsm. Mijn vrouw begint stilaan door de knieën te gaan voor de aanschaf van een oud model. Thanks!

Link naar reactie

Brute pech gehad en gelukkig niets ernstig...

Ik ben met de GS vanachter op een Alfa Romeo gebotst (allé eerder zachtjes tegen geduwd). De dame in kwestie was net aan een licht op een groot kruispunt toen het op oranje sprong en ze was duidelijk aan't twijfelen of ze zou doorrijden of niet. Plots besliste ze toch om te stoppen en ging ze volop in de rem. Ik kon niet naar links uitwijken omdat daar ook een auto was en aan de rechterkant zo'n stom geel paaltje. Ik was al aan't remmen omdat ik nattigheid voelde aankomen en ik ben dus tegen amper 20km/u tegen haar bumper gebotst. Mijn fourche dook naar beneden waardoor ik met de bovenkant van het spatbord de onderkant van de bumper heb geraakt. Aan de kunststof bumper waren wat geschaafde delen te zien (niet echt verf af) en wat bordeaux verfsporen van mijn spatbord.

Mijn spatbord stond wat in een rare richting maar ik heb dat direct rechtgetrokken. Ook bij mij niet echt verf eraf maar wat strepen en kreukels in het spatbord. De dame in kwestie deed helemaal niet moeilijk en was blij dat het niet ernstig was voor ons beiden.

Helaas ben ik wel in fout omdat ik er vanachter ben opgeknald (afstand houden!). Maar al een geluk dat er geen kosten zijn.

Bleek de dame nog achter mijn hoek te wonen en we zijn dus samen richting huiswaarts vertrokken.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...