Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ik rijd rond en kom tegen.....


Cult

Aanbevolen berichten

Dat is een Ikea-mandje.

Staat mooi op een vespa!

euh ... not!

Oef, ik ben toch ni den enige die er zo over denkt.

t'Is maar hoe je het bekijkt. Het kan evengoed een duivenmelker zijn die zijn duiven gaat luchten. Toen ik jong(er) was kon je dit regelmatig in het straatbeeld zien, een vespa met een duivenkorf op. Of dat dit beeld meer flatterend is weet ik niet :).

http://www.youtube.com/watch?v=wtF2EIzl36g

Groetjes, nero.

Link naar reactie

vandaag mee op excursie geweest naar Louvain la Neuve en Leuven...

we vertrokken met de bus in Boechout,en al direct een zwarte GTS met topkoffer gespot op de parking van carrosserie Faes in Mortsel.

Dan werd de bus voorbijgestoken door een zwarte PX cutdown ter hoogte van de Smout te Boechout.

In Aarschot een donkerblauwe Sprint.

In Louvain la Neuve een zilveren GTS250 en deze GT 200

thumb_big_200810091818551268868854.jpg

dan in Leuven deze Ape

thumb_big_20081009182158840464418.jpg

dan nog een blauwe Primavera aan de ketting,en een SCHITTERENDE blauw-witte Lambretta

Link naar reactie

correctie 1 : plastieke Vespa's waarmee men al OP ZIJNE ZAK is gegaan :)))

correctie 2 : als ik kon,had ik van allemaal een foto,maar ge kunt moeilijk tegen die mannen zeggen "steek die GSM weg" als ge zelf bezig zijt he.vandaar slechts 2 foto's

correctie 3 : mijn "kinnekes" waren van het 5de middelbaar...die letten wel op zichzelf;p

Link naar reactie

Ni dat ikzelf aant rondrijden was... Maar vandaag een zwarte PX ongveer 2,5 meter nadat hij vertrok (jaja) keihard ( maar dan echt wel hard) een betonnen paal zien rammen. De berijder is ongeveer een half uur op zijn gat blijven zitten.Ik was aan het werk en het gebeurde vlak voor men keuken. Bleek dat het een geleende Vespa betrof. Bij deze veel succes aan zowel berijder als eigenaar. Beter Uw Vespa niet uilenen aan iemand die er echt ni mee kan rijden lijkt me.

Link naar reactie
Ni dat ikzelf aant rondrijden was... Maar vandaag een zwarte PX ongveer 2,5 meter nadat hij vertrok (jaja) keihard ( maar dan echt wel hard) een betonnen paal zien rammen. De berijder is ongeveer een half uur op zijn gat blijven zitten.Ik was aan het werk en het gebeurde vlak voor men keuken. Bleek dat het een geleende Vespa betrof. Bij deze veel succes aan zowel berijder als eigenaar. Beter Uw Vespa niet uilenen aan iemand die er echt ni mee kan rijden lijkt me.

Lol

daar wil ik nu eens foto's van zien :D

Link naar reactie

vanmiddag een lambretta gezien wit met rood, kan zijn dat er nog een tintje blauw in zat weet het ni meer zo goed. het was op linkeroever aan den eindhalt van den 3.

het grave was dat de eigenaar de woordjes gebruikt van "dit is geen vespa zene" precies of we wisten da niet.

we is dus ik en 2 vrienden die een ritje zijn gaan maken in beveren en omstreken. het was prachtig weer en goed om nog eens een naftbakje leeg te rijden

Link naar reactie

Zaterdagmiddag in Nijlen toen ik vertrok bij mijn ouders (was net onze ET4 gaan showen) ne Vespa in 't zelfde kleurtje zien passeren (zo iets licht olijf-groenachtigs). 't Ging zo snel dat ik niet heb kunnen registreren welk model het was, maar heb wel een brede glimlach gekregen van de chauffeuse :o)

Link naar reactie

Gisteren een 400 tal wespjes gezien in Zolder. Welke kleurkes en modellekes weet ik nimeer, twaren er teveel om te onthouden :-)

Zou er ook iemand MIJ zien rijden hebben??? hihihi

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...