Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ik rijd rond en kom tegen.....


Cult

Aanbevolen berichten

waarom is deze topic volgens sommige "onzinnig"???

Omdat ik dagelijks wel vespas zie rijden, en altijd denk: dit moet ik absoluut aan mijn mede-forumgangers meedelen, wat een belevenis. Maar tegen ik dan thuisben, ben ik al weer lang vergeten wat voor vespa ik waar heb zien rijden. Zodoende dat ik alleen maar met een slecht gevoel achter blijf bij dit topic :s En nog erger, menne Diazepam is nu weer op door al die bad vibes hier op het forum.

Link naar reactie

Da zal de Frank wel geweest zijn ;) Snap ni da ge mij nooit ziet rijden, doe de Liersesteenweg ook bijna elke dag. En ZOOOOO snel rijd ik nu ook weer niet. BTW diegene die op de Liersesteenweg woont, en zen zwarte PX daar voor de deur parkeert, vlak voor de ring rond Lier, toevallig iemand van het forum?

Link naar reactie

idd,dacht al dat het de Frank was...herkenbaar aan zijn "openklapbaar" helmke :)

U heb ik es zien rijden daar ja,maar das al tijdje geleden he..

Link naar reactie

@ bluevespa : als ge tot thuis nog niet kunt onthouden wie of wat ge gezien hebt.Waarom verwacht ge dan van de leerlingen op U school dat ze alles van een heel jaar onthouden? ;)

Link naar reactie
Da zal de Frank wel geweest zijn ;) Snap ni da ge mij nooit ziet rijden, doe de Liersesteenweg ook bijna elke dag. En ZOOOOO snel rijd ik nu ook weer niet. BTW diegene die op de Liersesteenweg woont, en zen zwarte PX daar voor de deur parkeert, vlak voor de ring rond Lier, toevallig iemand van het forum?

is dat die zwarte PX die vóór "PHILLIPO LICHTING"(andere kant v/d steenweg)netjes naast de deur geparkeerd staat?

Link naar reactie
Da zal de Frank wel geweest zijn ;) Snap ni da ge mij nooit ziet rijden, doe de Liersesteenweg ook bijna elke dag. En ZOOOOO snel rijd ik nu ook weer niet. BTW diegene die op de Liersesteenweg woont, en zen zwarte PX daar voor de deur parkeert, vlak voor de ring rond Lier, toevallig iemand van het forum?

is dat die zwarte PX die vóór "PHILLIPO LICHTING"(andere kant v/d steenweg)netjes naast de deur geparkeerd staat?

Ja den diene :)

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...