Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ik rijd rond en kom tegen.....


Cult

Aanbevolen berichten

Joene, is dit je kandidatuur voor webmaster bij Primavera? Ik zal je komende vergadering voordragen...

Ik verkoop wel Web Content Management Systemen maar ben helaas niet technisch aangelegd ;-( anders met veel plezier. Als er al een CM-tool achter de huidige website zit wil ik graag instaan voor de updates.

Link naar reactie
Iets verkopen waar ge zelf niks van kent of mee kunt werken, goe bezig Joene. ;-)))

Ach Bruno als em maar (web)content is... Whoehahahaahaaa.

ola pas oep hé mannekes ;-)

kan nen otto verkoper ook een vidange doen ? ik dacht et nie ... (de Jean nie meegerekend)

Kom we wijken af => back tot topic

Link naar reactie

deze middag nen knalgele vnb (denk ik) met een lang antenneke waaraan een italiaans vlaggetje hangt, aan kruispunt met Oostendsesteenweg en baan van AZ St - Jan (Ruddershove denk ik) in Brugge. Markant detail, een auto had blijkbaar net z'n pas afgesneden en diejen was serieus boel aan't maken met de chauffeur. Had zich net dwars voor die auto gezet .. ik ben helaas niet kunnen blijven kijken als het bloed ervanaf droop ... soms een sympathiekeling van dit forum ?

Link naar reactie

hela bleuke, geen slecht woord over whiskey hé! de ierse variant moet zeker niet onder doen voor de schotse. de eerste whiskey is trouwens gebrouwen in ierland, nog voor er in schotland sprake was van whisky.

Link naar reactie

Deze namiddag rond 16.00 voor de deur van motowinkel Van Roosbroek in Merksem een aangenaam gesprek gehad met een zekere Sven, en zijn Nederlandse vriendin. Zij reed met een heel recente grijze PX125, en hij met een GL ofzoiets, met de hand in't donkergroen geschilderd en een striping vanvoor op het beenschild, met een PX200 eronder en een vrij mooi klinkende pijp. Faes, hij zou jou kennen, hij vertelde mij dat hij vroeger in Ekeren woonde, en recent naar Brasschaat is verhuisd. Hij rijdt ook al heel lang met Vespa.

Soit, toffe kerel, plezant gesprekske. Spijtig dat we beide niet veel tijd hadden.

Link naar reactie
gisteren een bordeaux GTS op de Coupure (die me trouwens geen voorrang gaf waar het moest!), en daarna nog een lichtgrijze px op de Charles de Kerckhove-laan

Ik heb u zien rijden met u rood beest aan de charles de kerckhove laan, wel aan den overkant, maar ge waard nogal geconcentreerd aant rijden :P

Link naar reactie

daarstraks de Gette zien vlammen op zijn groene px op de baan van Duffel naar Lier.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...