Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ik rijd rond en kom tegen.....


Cult

Aanbevolen berichten

eergisteren ne grijze vesp moto aan de selfmade in ekeren, verroest maar mooi.

vandaag in de eethuisstraat, t.n.a. deeltijds werken school nen beige prachtig opgemaakt misschien iemand vant forum, twas van ne leraar daar.

das gewoon ne nest hier in de omgeving, prachtig !!!!!!

grussen aus Ekeren

Link naar reactie
gisteren aan de 'Quick' in Mariaburg, nen blauwe met een spiegeltje aan z'n beenschild

nen blauwe wat ??? ;-)

en zoals Cult het wil op zijn thread: pictures !! :-)))

Link naar reactie

Gisterenavond, vrijdag om kwart voor zes, stond ik in de file op de Antwerpse Ring richting NL ... proberen ni te zenuwachtig te worden en rustig te blijven aanschuiven... zie ik in mijn rechter-achteruitkijkspiegel lichtje van ne moto die tussen de files door aan't laveren was, dus ga wat opzij. Komt er voorbij: 1 BWM 1200RS, gevolgd door 1 zware Honda, gevolgd door 1 dappere Vesparijder die netjes in 't spoor van die mannen bleef volgen. 't was ne witte px dacht ik, in elk geval met italiaanse target op de billen, en ook de helm voorzien van italiaanse kleuren...

Link naar reactie

Zal ook eens iets posten!

Gisteren waren wij in Antwerpen om de halve Nespresso shop leeg te kopen ;-) en aan de ingang van de ondergrondse parking van de stadsschouwburg kwamen wij deze tegen die perse in de parking wilde maar er spijtig genoeg niet in mocht (waarschijnlijk omdat onze auto met VCG sticker op er al instond en om zo een gevecht te vermijden ;-) haha)

iphone066tw7.jpg

Maar was toch de mooiste die we zijn tegen gekomen die dag. De andere waren PX'n, LX'n en GTS'n en één grijze Primavera ET3

Link naar reactie

Gisteren een bruine Vespa Ape tegen gekomen hier in Kapellen op de Koningin Astridlaan.

Ging helaas te snel voor er een foto van te nemen.

Link naar reactie

vandaag eens rondgrekeken:

een blauwe et3, een grijze px 200, een groene T5, een rode primavera, een blauwe gs160 en een grijze gs150 gezien en ook nog een goudkleurige vnb.

Dit allemaal zonder mijn huis uit te komen en enkel de garagedeur te openen

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...