Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Eindelijk, een jaar later...


Speedracer

Aanbevolen berichten

5 spuitbussen Motip Mat zwart, 1 spuitbus Motip kunststofprimer, twee velletjes schuurpapier 800 en ééntje 1200 en veeeeel schuurwerk. hier thuis op de koer gespoten in 't zonnetje!

De scooter is een GT200L, van voor dat de GTS250 bestond, en de uitlaat is een 'Scorpion' die ik vorig jaar gekocht had en die met de post geleverd werd, de dag dat ik de scooter tegen een auto geplooid had! De originele uitlaat was redelijk zwaar aan't roesten en de Scorpion is de helft zo duur, weegt zeker 4 keer lichter, en de scooter klinkt niet meer als een stofzuiger, dus zeker 8 keer beter!

Link naar reactie
ziet er zeer knap uit, iets 'rebelser' dan de andere kleur!

knap gedaan, maar het lijkt me niet eenvoudig om zo'n paintjob met spuitbussen tot een goed einde te brengen, of wel?

Euh, het vereist enige 'volharding' (de voorbereiding is alles) en een beetje handigheid met een spuitbus... en er zijn toch wel wat meer stukken aan zo'n GT dan aan een oudere vespa!

GT-front.jpg

GTfront.jpg

GTfrontgelast.jpg

GTeerstelak.jpg

Link naar reactie
euh speedy...op de één of andere manier vind ik deze vespa niet écht bij je passen !!!

Dat kan goed zijn, maar dat hoeft ook niet per sé, deze scooter is woon-werkverkeer, de andere blijven voor het plezier é!

Link naar reactie
euh speedy...op de één of andere manier vind ik deze vespa niet écht bij je passen !!!

Een scooter is geen modeverschijnsel dat je als gadget draagt maar een vervoermiddel dat je gebruikt! Dat het bij je moet passen is wel echt een janettenopmerking!

@ Tom

Great job, CU soon!

En veel rijplezier met je woon-werkverkeerscooter ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...