Ga naar inhoud
Vespaforum.be

puzzelrit 14 april 2007 vespaclub Antwerpen


geertvespa

Aanbevolen berichten

dat badgke zorgde ervoor dat ik de bbq niet kan betalen...check even http://www.badgecraft.co.uk/ ben bezig prijs te vragen...

Ziet er niet verkeerd uit, wat fotos van afgeleverd werk zou nie verkeerd zijn. Website ziet er nie echt prof. uit, maar dan zijn ze waarschijnlijk ook veel beter in wat ze echt doen. Badgen maken en repareren. Kan je ook eens richtprijzen vragen voor nieuwe badgen, je weet maar nooit.

Succes!

Link naar reactie

wanneer moet ik daar juist zijn?

ik bedoel het beste uur voor vertrek

Link naar reactie

ik heb is goe op tafel geklopt (grapje) en ga lekker mee rijden en natuurlijk mee eten dus als er smog is onderweg kan ik die ook mee weg spoelen (om alle weersaspekten een aanbod te laten komen) ;-)

Link naar reactie
ik heb is goe op tafel geklopt

Kijk maar uit met al dat geklop, straks schiet er iets verkeerd in uwe schouder zodat ge weer problemen hebt :-)

Dan gaat ge toch wel een paar maanden moeten afwassen zeker om dat goed te maken bij Anneke!

Link naar reactie
@ greetvespa...ik neem aan dat ik gratis deelneem aan de bbq...moet ik mij dan ook nog inschrijven !!!!

euhm, deze begrijp ik niet goed, gratis deelnemen aan de BBQ?

Link naar reactie

ik zal het nog maar eens vragen hé:

wanneer moet ik daar juist zijn?

ik bedoel het beste uur voor vertrek rit

Link naar reactie

Ben ook aant proberen m'n vriendin te overtuigen om een keer mee te gaan...

seg vraagje..zo'n puzzelrit, hoe zit da juist ineen? Vertrek tussen 9/11 u, iedereen apart rijden? Samen? Terug rond 15u? Mijn vrouwke twijfelt om eens mee te rijden! Daarmee...

merci

sam

Link naar reactie
seg vraagje..zo'n puzzelrit, hoe zit da juist ineen? Vertrek tussen 9/11 u, iedereen apart rijden? Samen? Terug rond 15u? Mijn vrouwke twijfelt om eens mee te rijden! Daarmee...

merci

sam

Puzzelrit : je krijgt een routebeschrijving mee (bolletje pijl, we leggen dat terplekke wel uit) en je rijdt alleen of met enkele andere Vespisten samen. Het is geen race, gewoon een leuke rit en als je juist rijdt, dan kom je overal Vespa's tegen ;-)

Gewoon gezellige rit. Zo'n dag is een uitgesproken gelegenheid om andere Vesparijders te leren kennen, vragen te stellen, bij te leren.

Link naar reactie
Het is geen race, gewoon een leuke rit en dan kom je overal Vespa's tegen ;-)

Hoezo geen race, ja zeg waarom kom ik dan??? ;-)

Overal vespa's tegenkomen?? In een flits dan toch wel. :-)

Link naar reactie

@ erix probeer nu eerst maar eens recht te blijven, niet gelijk ne maf te rijden, en uw moteurke niet op te blazen. Als je dat allemaal geleerd hebt zal ik mijn scooter eens starten om u te tonen wat snel rijden zoal kan betekenen ;)

Link naar reactie
@ erix probeer nu eerst maar eens recht te blijven, niet gelijk ne maf te rijden, en uw moteurke niet op te blazen. Als je dat allemaal geleerd hebt zal ik mijn scooter eens starten om u te tonen wat snel rijden zoal kan betekenen ;)

LOL ... . :-)

Link naar reactie
@ erix probeer nu eerst maar eens recht te blijven, niet gelijk ne maf te rijden, en uw moteurke niet op te blazen. Als je dat allemaal geleerd hebt zal ik mijn scooter eens starten om u te tonen wat snel rijden zoal kan betekenen ;)

Ik wil wel eens zien of jij kan recht blijven als er een auto tegen 80km/u u langs de zijkant aanrijdt...

Ik rijd absoluut niet als een maf want heb bij mijn weten in de 10jaar dat ik met een vespa rijd nog nooit een ongeluk veroorzaakt, misschien omdat ik weet wat ik doe op mijn scooter en dat dit bij anderen overkomt alsof ik gevaarlijk doe...

Start die handel maar, we zullen zien hoe lang je het volhoudt op lange afstanden en slechte banen met je dropstuurke ;-)

We zullen dat dan maar eens uittesten op the king of hill rit zeker? Het is niet altijd de snelste die wint hé ;-)

En die motor opblazen had niets met die burn-out te maken. We hebben achteraf gemerkt bij het openhalen van de motor dat de mengsmering stuk was gegaan en dat daardoor mijn piston geen olie kreeg waardoor er een stuk afbrak door oververhitting. Dat had dus eender waar kunnen gebeuren. Ik ben zelfs blij dat het daar is gebeurd en niet op de baan tegen een hoge snelheid. Blijkbaar is dit één van de ziektes van de nieuwe PX'en want heb al van verschillende mensen vernomen dat zij daar ook problemen mee gehad hebben.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...