Ga naar inhoud
Vespaforum.be

puzzelrit 14 april 2007 vespaclub Antwerpen


geertvespa

Aanbevolen berichten

kommen zeker naar de barbecue maar mijne halvetrouwboek heeft wa schrik om de rit mee te doen omdat ze vorigjaar tegen de vlakte is gegaan maar ja de rit is echt de moeite waard dus voor de rest pak u agenda en noteer ekeren is de place to be op 14 april ;-)

Link naar reactie

@ Speedracer

Ik zie de puzzelrit dan ook als voorbereiding op de cannonballrit van VCA in juli waar het streefdoel is om als eerste aan te komen :-)

Ik zie je wel in een flits als ik voorbijvlieg LOL

Link naar reactie

Helaba!! Ik heb mij vorig jaar netjes aan de regeltjes gehouden en de roadboek gevolgd zoals het moest. Ik had toen wel het voordeel dat ik een passagier bijhad die heel goed kon plan lezen en die ook tijdig in mijn oor riep hoe ik moest rijden. Dit jaar waarschijnlijk zonder passagier (vanwege mijn sportzadel en omdat ik liever alleen rijd want dan gaat het sneller, héhéhé) dus zeker moeilijker, maar hé das de uitdaging hé ;-)

Link naar reactie
  • 4 weken later...

En ook Ikke en trouwboek Roadrunner komme van Grobbendonk.

Onze eerste puzzelrit (nu ik eraan denk... onze eerste rit tout-court).

Dus, wij komme ook, maar niet via den E313. Wij gaan tussendoor, recht op recht.

Echter, iedereen is welkom om de afrit Grobbendonk te nemen en aan ons kantoor af te spreken (is op 3 min van de afrit en op de weg naar Ekeren) en verder samen binnendoor te rijden... ..

Let us know!

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

misschien kom ik ook eens

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...