Ga naar inhoud
Vespaforum.be

puzzelrit 14 april 2007 vespaclub Antwerpen


geertvespa

Aanbevolen berichten

@Fox: geen erg hoor

Maar seg, ik heb iets opgemerkt, een van onze voorstellingen valt op dezelfde avond als een kroegavond van de VCA! Als ge zin hebt om allemaal af te komen, is da zeker toegelaten!

Kijk eens op http://www.vergetenprinsessen.tk

5€ voor een ticketje:

- Een leuk toneelstuk (hoop ik toch)

- Na de voorstelling is het mogelijk om nog iets te drinken en wat te babbelen!

- EN het is niet ver van de dageraadplaats!

Dat is zo eens iets anders hé, je zegt het maar!

Link naar reactie

ik ben wel respectievelijk Verteller en een paar prinsen dus mij zal je niet als prinses zien ;-)

Zou echt wel leuk zijn moest er wat volk van de VCA afkomen!

Of weet je wat? als de VCG wilt langskomen is dat ook gepermiteerd hoor! haha!

Waar kan ik het best terecht om een soort lijstje op te stellen dat ik toch ongeveer weet hoeveel volk er komt? Dan zet ik een reservatie vast hé.

Er is trouwens een soort pleintje voor de zaal, en daar kan je de Vespa kwijt, mooi op een rijtje, kwestie van show hé ;-) hehe

Link naar reactie

wel,wel,wel ga ik komen...als ik ja zeg gaat het halve forum klaarstaan om me van weerga te geven daar ik hun een liefelijk koosnaampje heb gegeven...men noemt dat agapé-liefde in het grieks...

als ik nee zeg betekent het dat het gaat regenen als pijpen of dat ik beneden de brug t'sportpaleis in panne sta...

dus aan allen van t'forum...wees mild met me want m'n dochtertje van 6 rijd mee en ik wil ni afgaan als een gietertje...

@ QUICK weet jij of er iemand van het toenmalige H.R.I.T.O-deurne ruggeveld in de jaren '86-90 meegaat ??? jij ja dat wist ik al..

@ carni-bartholomeus...ik sta er op een ribbeke met u te delen in ware filéa-stijl

Link naar reactie
Gisteren de rit gereden om te testen of het roadbook volledig klopte en het is een prachtrit, niet te missen dus

Aha daarom dat ik jullie (Josse en gij) tegenkwam in Brasschaat aan de cremerie... Ik was te druk op het verkeer aan het letten en had het ook te laat gezien anders was ik natuurlijk gestopt om goeiendag te zeggen ;-)

Link naar reactie
wel,wel,wel ga ik komen...als ik ja zeg gaat het halve forum klaarstaan om me van weerga te geven daar ik hun een liefelijk koosnaampje heb gegeven...men noemt dat agapé-liefde in het grieks...

als ik nee zeg betekent het dat het gaat regenen als pijpen of dat ik beneden de brug t'sportpaleis in panne sta...

dus aan allen van t'forum...wees mild met me want m'n dochtertje van 6 rijd mee en ik wil ni afgaan als een gietertje...

Schelmke-komt-met-z'n-helmke, man man man, hoe serieus allemaal! ;)

1. Als het halve forum al zou komen denk ik dat de VCA met een probleem zit.

2. Voor de duidelijkheid, agape kómt uit het Grieks en betekent vrij vertaald zoiets als "broederlijke liefde".

3. Ik vermoed niet dat diegenen die van jou een koosnaam-kleedje hebben gekregen zullen klaarstaan met knuppels en bijlen om je hiervoor te bedanken.

4. Het forum is het forum met al de voor- en nadelen van elke andere community en als iemand daar niet tegen kan moet hij zich maar bezig houden met het verzamelen van dekseltjes van melkpotjes, of zo...

5. Het forum heeft niks met je dochtertje en haar held te maken.

6. Als je met figuurlijke steentjes gooit, hoe je het ook noemt, moet je ze ook durven incasseren.

7. Conclusie: het gaat niet regenen, pijpen of andere dingen, je gaat niet in panne staan, of toch niet lang, als er toch iemand iets zegt zal het perfect kunnen voor zesjarige oortjes, puzzel- en andere ritten zijn de hele achterliggende reden van dit forum, dus, mijnen beste Bart, cut the crap en gewoon komme! :D:D

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

ik zal er persoonlijk op toezien dat SCHELM - die meer op forum zit dan dat hij rijdt - de eerste beste gracht zal inrijden als ik hem passeer tijdens de puzzelrit LOL ;-)

Ach neen, ik zal eens lief lachen en mijn goeiendag bovenhalen terwijl ik tegen 120 voorbij vlam :-)

Link naar reactie
@GeertVespa: is er op de BBQ na de puzzelrit ook vegetarisch eten voorzien, t.t.z iets meer dan enkel sla & tomaat (bvb. veggieburgers) ?

Groetjes,

Bart C

Ik heb dat vorig expliciet vermeld bij mijn inschrijving dat ik vegetariër ben en ik moet toegeven dat er voldoende voorzien was voor niet-lijkeneters.

Zowel veggie burgerkes als voldoende variatie in slaatjes, pasta's, etc... Genoeg voorzien dus en prima georganiseerd, wat dus niet altijd voor de handliggend is hé. Ik ben er dus zeker van dat het dit jaar wederom goed zal zijn voor de niet-lijkenpikkers. ;-)

"Der Mensch ist was er isst!"

"Zolang er slachthuizen zijn, zullen er ook slagvelden zijn" (Tolstoy)

"The greatness of a nation and its moral progress can be judged

by the way its animals are treated" (Ghandi)

Link naar reactie

hey erix-niks...ik moet het hem nageven...ons fokske komt scherp uit de hoek...

toch nog eens een dikke proficiat met je 2CV charleston...ben benieuwdof ie celulitus heeft of écht goed gespoten is..

de reden waarom je achter lag ??? waarschijnlijk niet gezien dat het groen was door al dat haar in je ogen en daarom 1 lichtbeurt moeten wachten...de reden waarom je ons inhaalde...ik kan ni rijden , ook ni tegen 60km/u...en de tweede vitesse pakt ni goed en ik heb er maar drie...

tot ziens alvast en ik neem genoeg centekes mee om ne cola te trakteren als u vespa inderdaad zo goed gespoten is !!!!

@ ons fokske...in mijn bateriekastje past juist een bougiesleutel én een arthbeqske, maar geen twee glazen...

Link naar reactie
Hoe komt het dat je achter lag?

Slecht gestart? Verkeerd gereden? Afslag gemist? :D

Achter lag? Vorig jaar bedoel je? Ik was gewoon veel te laat aangekomen (11u30) en daardoor dus te laat vertrokken t.o.v. de rest, maar heb dat goed gemaakt door nergens te stoppen (enkel voor te tanken) en voor ik het goed en wel doorhad reed ik helemaal vooraan.

Link naar reactie
ben benieuwd of ie celulitus heeft of écht goed gespoten is..

Danny is echt wel een goede carrosier en kent zijn vak als geen ander! Ga er dus maar vanuit dat het wel degelijk goed gespoten is!

Link naar reactie

@Erix: Je zei "ik kom voorbij gevlamd tegen 120", dus vandaar mijn vraag "Hoe komt het dat je achter lag?"... . amaai, als ik da allemaal moet uitleggen... ;)

@Schelmke: ga er inderdaad maar vanuit dat het prachtig is, zowel het spuitwerk als de Charleston kleurencombinatie.

In de plaats van die bougiesleutel kan er perfect een neusglaasje. En, ik drink wel mee uit 1 glas, no worries! :D.. (d.i. een nieuw teken, drool drool)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...