Ga naar inhoud
Vespaforum.be

puzzelrit 14 april 2007 vespaclub Antwerpen


geertvespa

Aanbevolen berichten

@Erix: Je zei "ik kom voorbij gevlamd tegen 120", dus vandaar mijn vraag "Hoe komt het dat je achter lag?"

Mijn ervaring leert mij dat ik eerder te laat dan te vroeg aankom op afspraken. Alhoewel het de laatste tijd gebeterd is hoor ;-)

En vlammen doe ik altijd dus de kans is groot dat je me tegen hoge snelheid ziet voorbij razen :-)

Link naar reactie

en we zijn weer goed bezig hé.

erix,tegen 120km/h maar? lol

gr nico

Link naar reactie

we zijn enkel goe bezig als gij komt renoreetje...maaaaaaaaaaar prioriteiten stellen hé maateke !!!

in ieder geval als jij komt weet ik dat de messerschmitt alle pannes te baas kan !!!

tot dan

Link naar reactie
@geertvespa: hoeveel km is de kleine en grote rit dit jaar, de grote rit was blijkbaar net iets te lang voor mij vorig jaar ;-(( hihi

Ik dacht dat ze vorige week spraken over 130km. Maar dat is maar van horen zeggen hé

Link naar reactie

zo'n 130km inderdaad. Er is dit jaar maar 1 rit

even voor de volledigheid de barbeque kan dit jaar NIET de dag zelf ingeschreven worden dus tijdig reserveren is de boodschap

Link naar reactie
zo'n 130km inderdaad. Er is dit jaar maar 1 rit

even voor de volledigheid de barbeque kan dit jaar NIET de dag zelf ingeschreven worden dus tijdig reserveren is de boodschap

even voor alle duidelijkheid, aanstaande dinsdag 10/4 is de deadline voor inschrijvingen BBQ. Dus diegenen die na vrijdag nog storten, gelieve even een mailtje te sturen, want de bank doet er soms enkele dagen over eer het effectief op onze rekening staat.

mercikes,

De schatbewaarder van de VCA

Link naar reactie

Op zaterdag 14 april verwacht het KMI na het optrekken van nevel en mist steeds breder wordende opklaringen. Een zacht briesje uit het zuiden stuurt warme landlucht over ons land. In de namiddag wordt het ronduit zonnig zomers weer. Het koelt traag af, ideaal terrasjesweer.

Enkel vespisten in groep moeten opletten voor CO vergiftiging.

Link naar reactie

misschien kan ik toch eens een kijkje komen nemen en meerijden.

bbq zal niet lukken.

Vgr nico

Link naar reactie

en dan eindelijk het verlossende mailtje van renoreetje...nu nog een nieuw mobieltje en t'komt nog in orde met onze jongen...misschien iedereen op de bbq eens rondgaan met een hoge hoed !!!!

Link naar reactie

dat badgke zorgde ervoor dat ik de bbq niet kan betalen...check even http://www.badgecraft.co.uk/

ben bezig prijs te vragen...

daar komt nog bij dat ik op de classica essen na de tweede hal al financieel een geplukt kieke leek !!! een race helmpje van de '55 ers voor ymaani-khadi en een messerschmitt badgke deden me de das om...tja , alles voor de kinderen he fokske !!

en er lag nog wel een oud badgke van vespa club belgique te lonken (95 euro )...

daarenboven een aviatorke van een 155 eurokes en we zijn dan wel klaar om te rijden maar nietmeer om te drinken...ben dan ook ernstig aan het overdenken om enkel twee glaasjes mee te nemen...

het goede nieuws vandaag was dat er een vriend belde om een afspraak te maken bij young charlie's om een artbeqske van een respectabele leeftijd te kopen...T'ZAL VOOR EEN ANDERE KEER ZIJN !!!!!

maar voor de rest gaat het goed en altijd maar beter

Link naar reactie

Juist ingeschreven en betaald.

Dus tot de 14de op de puzzelrit & BBQ !

@ schelmke de ribbekes die ge met mij gaat delen in filéa-stijl daar kijk ik al naar uit. Al heb ik geen enkel idee wat ik moet verwachten -filéa-stijl ?

@ Erix (buurman)Eigenlijk ben ik wel semi-vegitarier ; Ik eet aleen vlees van herbivoren. ;-)

Cheers

B@rt

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...