Jump to content
Vespaforum.be

Recommended Posts

Goedemiddag mijn naam is Andy,....

ik woon in Spanje met de eenvoudige reden dat je hier veel langer per jaar lekker kunt rond rijden,.....

verder nog het een en ander lezen hier en af en toe een projectje erop gooien 

tot laters

Welkom Andy...en ja, wrijf het er nog maar eens in...dat wij hier in dit "lelijke en volgebouwde Belgenland " met het "foute klimaat" leven ;) ...en dan heb je nog gelijk ook :D

• Like 2

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Lewis'86
      Hallo iedereen,
      new Vespa Owner! ik weet niet hoe origineel hij is, maar ik vind hem alvast supermooi!
      Ik heb volgende oldtimers (gehad):
      - moto Guzzi Lemans 3 van 85’ - volledig herdaan! (totaal verlies na ongeval)
      - Peugeot 102 MS - opgeknapt en in orde gezet
      - Vespa 125 VNB - aanzuigrubber, bougie en remblokken vervangen. Voor de rest zo gekocht.

Is het normaal dat de Vespa 70 rijdt en bij tegenwind eerder naar de 60 gaat?

Groetjes,

Louis

• By willempie
      Hallo
      Vroeger reed ik met een yamaha scooter x max 250cc .Vele motorrijders die mij kruisten heften hun hand op .Nu met de vespa gts niemand meer ,De vespa rijders die ik zelf groet doen ook de moeite niet om terug te groeten?Vind dit wel spijtig 
      grtj Willem
    • By Italofiel
      hallo allemaal

Ik rij dagelijks naar het werk met de wesp en af en toe kom je dan wel een andere wesp tegen. Zeker nu het wat beter weer wordt. Als ik een andere Vesparijder tegenkom steek ik mijn hand op maar dikwijls krijg ik gewoon geen reactie. Als super Vespa fan vind ik dit niet kunnen... elementaire beleefdheid tegen andere vesparijders... of is dit teveel gevraagd. Ik ben ervan overtuigd moest ik iemand van het forum tegenkomen dat dit niet het geval zou zijn... Ik wou het toch even kwijt.
    • By Annelies en Youri
      Hoi,

als nieuwe Vesparijder valt het mij op dat er sommige "motards" hun hand opsteken en anderen dan weer niet...
      Is mijn vraag of jullie iedere keer hand omhoog steken of niet?
    • By vespadiverso
      Dag Vespisten. Ik heb hier op het forum eens rondgeneusd als er topics zijn ivm de vespa-groet. Niet echt een bevredigend antwoord gevonden. Waarom deze vraag? Bij de laatste Vespa Wereld Dagen in Zell am See is mij opgevallen dat er heel wat vespisten een bepaald soort groet hadden. Wijsvinger, pink en duim werden tegelijkertijd opgestoken. Nu ben ik op een site een tekening van een wesp tegen gekomen die net hetzelfde doet. Wie weet hier meer over, of is dit maar toeval?
  • Create New...