scott.schippers Posted May 15, 2016 Share Posted May 15, 2016 Ik zoek een leuke vesparoute om vanuit Oostende naar de brouwerij Sint-Bernardus (Watou) te rijden. Liefst niet te veel grote en secundaire wegen, het liefst van al zo veel mogelijk tussen de velden. Hier en daar even een recht stuk kan ook geen kwaad hoor ;o) Wie kan mij helpen? Groetjes Scott Link to comment
HappyD Posted May 17, 2016 Share Posted May 17, 2016 Via routeyou , mapsource of basecamp. Uploaden nr gps indien deze dat kan en bollen maar... Grtz Link to comment
Wutsie75 Posted May 17, 2016 Share Posted May 17, 2016 'k weet niet of die kant en klaar te downloaden zijn. De route kun je zelf maken via basecamp maar is niet steeds de beste natuurlijk. Voor zo'n tripje neem ik persoonlijk geen gps maar rijd ik op gevoel van dorpje naar dorpje en neem ik een kaart mee mocht ik de oriëntatie wat kwijt zijn. Al op veel leuke plekjes geweest op die manier. Mooie streek trouwens rond Watou. De weg er naar toe eigenlijk ook maar vermijd misschien de drukke weg richting Diskmuide... veel plezier! Link to comment
Cantodea Posted February 7, 2017 Share Posted February 7, 2017 https://www.routeyou.com/nl-be/route/view/4589681/scooterroute/oostende-watou-oostende Ik heb deze zelf in elkaar gestoken. Heb de route weliswaar nog niet gereden en van als het weer het toelaat zal ik de route verifiëren. Link to comment
wijlen de Makke Posted February 8, 2017 Share Posted February 8, 2017 Ik doe het hetzelfde als Wutsie, kaart mee en gewoon bollen. Dan kom je inderdaad toffe plekjes tegen. Grtjs Makke Link to comment
pdvd Posted February 8, 2017 Share Posted February 8, 2017 Ik plan altijd alle routes van te voren. Anders volg je al snel de bordjes van plaats naar plaats en laat je net dat ene weggetje buitenom wat misschien 1 kilometer langer is links liggen, terwijl het wel veel mooier is. Goede voorbereiding is het halve werk. Hier neem ik dan ook altijd wat tankstations in op zodat ik ook op dat gebied niet in de problemen kom, maar op zo'n klein stukje (Oostende - Watou) volstaat gewoon een volle tank voor zowel heen als terugrit. Link to comment
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.