JoinkeGTS Posted March 1, 2020 Share Posted March 1, 2020 Al enkele keren reclame gekregen van Beeline. Zijn er hier mensen die dit reeds gebruiken en wat zijn de ervaringen? Vervangt wellicht niet een standaard gps maar lijkt me wel iets handig. Link to comment
N!Ce Posted March 2, 2020 Share Posted March 2, 2020 (edited) Destijds mee in Kickstarter project gestapt en na een jaar wachten dan ook een van de eerste gekregen. In september eerste toer mee gedaan via NL naar Duitsland en terug. Waanzinnig onder de indruk van dat ding. Wel erg belangrijk om weten: Dit toestel is back to basics en enkele een pijl met kleine aanduiding van afstand tot draaien en een bolletje van richting afslag. in begin even wennen ivm afstand en wanneer de pijl precies gaat draaien de navigatie komt van de app op je telefoon, dus batterij, maar dit valt reuze mee en tijdens heel de dag rijden heb ik soms telefoon soms eens wat bijgeladen. De Beeline zelf gaat daaaaaaaagen mee. in de app kan je route maken, maar enkel op iPad of telefoon, niet op pc. Je kan makkelijk verslepen enzo je kan ook gpx routes inladen, maar voorlopig kan je daarop nog niet rerouten als je helemaal uit koers bent. Er zijn nu heel wat mensen dia allerlei functionaliteiten beginnen te vragen van dat kleine ding, maar dat is net tegen de geest van de Beeline: een simpel klein ding dat je op koers houdt. N Edited March 2, 2020 by N!Ce Link to comment
JoinkeGTS Posted March 2, 2020 Author Share Posted March 2, 2020 (edited) Lijkt me inderdaad wel een leuk ding. Heb de app reeds gedownload en eens een route opgevraagd waar ik heen moest met de auto. Werkt inderdaad heel goed. Ga er nog eens een nachtje over slapen. Vooral het formaat en de manier van werken vind ik super. Van zodra beter weer al een tochtje gevonden. Edited March 2, 2020 by JoinkeGTS Afbeelding toegevoegd. Link to comment
Yellebelle Posted March 2, 2020 Share Posted March 2, 2020 ik heb er ook eentje via de kickstarter aangeschaft. Nog niet zoveel gebruikt. Wel proper ding, super handig. Link to comment
N!Ce Posted March 2, 2020 Share Posted March 2, 2020 2 uur geleden, JoinkeGTS zei: Lijkt me inderdaad wel een leuk ding. Heb de app reeds gedownload en eens een route opgevraagd waar ik heen moest met de auto. Werkt inderdaad heel goed. Ga er nog eens een nachtje over slapen. Vooral het formaat en de manier van werken vind ik super. Van zodra beter weer al een tochtje gevonden. Ik geloof niet dat de app solo werkt zonder Beeline - wel simulatie Link to comment
JoinkeGTS Posted March 2, 2020 Author Share Posted March 2, 2020 4 minuten geleden, N!Ce zei: Ik geloof niet dat de app solo werkt zonder Beeline - wel simulatie Werkt via de app ook. Heb het vandaag 2 keer geprobeerd in de wagen. Maar handiger is natuurlijk het apparaatje zelf. Link to comment
marc8660 Posted March 3, 2020 Share Posted March 3, 2020 Denk dat het een beetje is zoals de gps in de nieuwe Gtsdisplay. Op zich leuk, maar lijkt me niet geschikt om in de stad rond te toeren, plaatsen waar straten dicht opeen liggen kan verwarrend zijn en niet geheel duidelijk met slechts een pijl. Link to comment
JoinkeGTS Posted March 3, 2020 Author Share Posted March 3, 2020 Komt in druk verkeer en bij plaatsen kort opeen misschien niet volledig tot zijn recht maar om ontspannen een tochtje te doen lijkt het me wel wat. Vooral het kleine formaat en de weinig toeters en bellen spreken me aan. Link to comment
Recommended Posts