Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Warm Weer En De 'wet'


chocolateman

Aanbevolen berichten

... Om nog maar van die dt fout te zwijgen ;-)

ja sorry ,ik heb ze zelf ook wel gezien zenne maar ge kunt dat na het posten niet meer verbeteren

 

hahaha... tsja, Nederlands is moeilijk... :-D

Lars,Lars ,Lars das eerst zo wat met ne MOD lachen en dan met ne scooterboy,FOEI!!! ;-)

Link naar reactie

Voor al de meelopers die de laatste jaren ne scooter hebben gekocht voor op ne zonnige dag mee te gaan rijden .Laat de echte scooteristen me rust en chat wa verder op libbele.be ofzo . Die wetgeving is der nu eenmaal . Learn to life with it of koopt ne 50cc daar moet ge da allemaal nie op aandoen

Link naar reactie

Voor al de meelopers die de laatste jaren ne scooter hebben gekocht voor op ne zonnige dag mee te gaan rijden .Laat de echte scooteristen me rust en chat wa verder op libbele.be ofzo . Die wetgeving is der nu eenmaal . Learn to life with it of koopt ne 50cc daar moet ge da allemaal nie op aandoen

Ja Quick en sommige zijn hier meer bezig naar het zoeken van schrijffouten in plaats van met een scooter bezig te zijn.

Link naar reactie

Ja Quick en sommige zijn hier meer bezig naar het zoeken van schrijffouten in plaats van met een scooter bezig te zijn.

Wat flauw vind ik. Beetje op teentje getrapt? 'T was als grapje bedoeld. Niet naar gezocht, 'k viel erover ;-)

Link naar reactie

Wat flauw vind ik. Beetje op teentje getrapt? 'T was als grapje bedoeld. Niet naar gezocht, 'k viel erover ;-)

Op mijn tenen getrapt? Daar moet ge iets anders voor doen zenne ;-)

IK heb het op niemand persoonlijk maar ge moet het forum eens afgaan en zien hoeveel er hier over schrijffouten ,punten,hoofdletters,enz... liggen te zeveren.

Voor mij gaat het hier over scooters en is het hier niet wat je schrijft eerst een examen Nederlands.

 

Nu ga ik er over stoppen want het heeft hier ondertussen niet veel meer met Warm Weer En De 'wet' te maken.

Link naar reactie

Aah, ok... Dan is t goe ;-) ik dacht dat die bleef hangen en was nie de bedoeling. Ik zie ze wel maar geef er geen aanstoot aan en ben tegen veralgemening want ik ben ook liever met mijn vespa bezig dan dt foutjes te zoeken. Pintje pakken?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...