Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Aantal Km Met Vespa Gts 300 Super Ie


easydriver1961

Aanbevolen berichten

k ben in het bezit van een Vespa GTS 300 super ie (bouwjaar 2008). Heb nu 42000km en onderhoud hem (voor 90% zelf) zeer goed en ben een rustige bestuurder.

Hoeveel aantal km kan je rijden met een GTS 300 zonder grote problemen of grote onkosten te hebben?

Is dit 60000, 70000km? Ben hierover benieuwd...

Iemand hier ervaring mee?

Thx voor de tips !

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Dat zal gewoon afhangen hoe je er zelf mee om gaat. Aan normale slijtage ontsnapt niemand , en mag nietverwaarloost worden . Ikzelf heb nu bijna 30000km en op 2,5 jaar. En doe alle onderhouds werkzaam hedenzelf. Abnormale gebreken die ik heb voorgehad, scheuren van de uitlaatbocht tot volledig afbreken. De bevestiggings M8 bouten van de draagarm in het blok 2 maal afgebroken. Koppelingklok vast gegripeert op de vertanding van as. De motor zelf vind ik een sterk beestje, olie verbruik = zo goed als niks.

Olie en water zijn de belangrijkste zaken, zonder een van deze m

Link naar reactie

Precies 1 jaar oud nu en 12000 km de teller ..ik hou wel van een boven gemiddeld tempo tot op heden 1 keer in panne gelegen na 120 km injector in kortsluiting. Onder Garantie hersteld en sindsdien geen problemen meer gehad...hopelijk blijft dit nog lang zo !!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...