Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ja Lap...


nero

Aanbevolen berichten

Als het zoiets gebeurd is het balen , niet omwille van het onkosten of werk eraan ,maar dat vertrouwen weer krijgen dat het weer de ouden is vooraleer je weer durft langgeren afstanden ondernemen ? En daarmee bedoel ik 50a 100 km van huis , laat staan Kroatie / Italie. 

 

 

Mvg Gio

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Van volgwagens krijg ik het op mijn systeem...  

 

Ben nu bezig aan een "snelrevisie", ttz. alles vervangen maar de cilinder niet honen of boren. De carters zijn al gesplit en volledig gedemonteerd.

 

Vanavond het meeste terug monteren en morgenavond of overmorgen de motor eronder steken. Zondag testen (in Aalst?) en dan een weekje roderen.

 

Strak plan, niet?  :D

 

De huidige motor rijdt nog goed maar 2 maal de Alpen en waarschijnlijk nog een paar gebergtes overwinnen zou er kunnen teveel aan zijn.

 

 

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Yep strak plan, maar komt wel in orde.

Veel succes!

Link naar reactie

Blokje steekt er onder, we kunnen weer roderen!

 

Alleen, omdat ik geen nieuw kickstartkamwiel meer op stock had, het oude laten steken. Nu blijkt dat de kickstart doorstampt bij het aankikken.  Het zal ofwel telkens in gang lopen zijn,  of het blokje opnieuw open doen om een nieuw te steken.

 

Het lijkt dat de duivel ermee gemoeid is dit jaar. :D Kroatie is nog ver af...

 

Groetjes, nero.

Link naar reactie

't Is een combinatie van plan (of motor) B en C geworden.

 

Hij steekt er weer onder en morgenavond de kabels aansluiten/ vervangen en een testrit doen. Hopelijk verloopt die zonder problemen :rolleyes:

 

Biograd, here I come!

 

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...