Austria Geplaatst: 15 januari 2015 Delen Geplaatst: 15 januari 2015 Here it is: Austria Link naar reactie
TOMTOMGO Geplaatst: 5 februari 2015 Delen Geplaatst: 5 februari 2015 Dit staat er nog niet in; In Maart is de GTS 250 terug te koop! Link naar reactie
Beverzakkie Geplaatst: 5 februari 2015 Delen Geplaatst: 5 februari 2015 Consumentenprijs 4095€ , begin december een 125 gts met abs en asr gekocht 4700 met de korting af Ik kan die Italianen niet meer volgen nu Link naar reactie
Vespaciao Geplaatst: 6 februari 2015 Delen Geplaatst: 6 februari 2015 ... ... .naar het schijnt zou die GTS 250, eind maart 2015 geleverd worden, zonder ABS en ASR...voor de rest zou hij eruit zien als de nieuwe GTS 125 en 300... Link naar reactie
Bever Geplaatst: 6 februari 2015 Delen Geplaatst: 6 februari 2015 Welke markt is er voor zo een 250? Link naar reactie
zandman Geplaatst: 6 februari 2015 Delen Geplaatst: 6 februari 2015 Voor degene met moto rijbewijs die een snellere GTS willen èn geen wegenbelasting betalen. Link naar reactie
Vespaciao Geplaatst: 6 februari 2015 Delen Geplaatst: 6 februari 2015 De '250' was al een tijdje uit het gamma 'geplukt' en komt nu terug op het 'toneel'...de prijs is "goed" en inderdaad "wegentaksvrij"...er zullen zeker wel een "tros kopers" op afkomen... Piaggio zal heus wel nagedacht en 'gebrainstormd' hebben om de "250" terug te 'lanceren'... sommigen zullen de '300' te duur vinden en dan is de '250 GTS' het "gat in de Vespa-markt"... Link naar reactie
LighScan Geplaatst: 7 februari 2015 Delen Geplaatst: 7 februari 2015 Er is dan ook wellicht zeer weinig verschil tussen 250cc en 278cc, want de '300' is - zeer misleidend - geen 300cc. Link naar reactie
Bever Geplaatst: 7 februari 2015 Delen Geplaatst: 7 februari 2015 Ah, ok, geen wegenbelasting. Ik wist dat er iets moest zijn Link naar reactie
Fendt 4 life Geplaatst: 7 februari 2015 Delen Geplaatst: 7 februari 2015 Dat gaat verkopen als zoete broodjes mijn gedacht... . scherpe prijs taks vrij ...voorjaar/lente in het vizier!!! ik denk dat er velen(300cc aan/kopers) gaan vloeken zo vlak na het salon ze hebben 1300 tot 1500€ meerprijs gegeven tav 250cc aan/kopers ..een slimme "zet" van Vespa ... ..!! Link naar reactie
order66 Geplaatst: 8 februari 2015 Delen Geplaatst: 8 februari 2015 Dat gaat verkopen als zoete broodjes mijn gedacht... scherpe prijs taks vrij ...voorjaar/lente in het vizier!!! ik denk dat er velen(300cc aan/kopers) gaan vloeken zo vlak na het salon ze hebben 1300 tot 1500€ meerprijs gegeven tav 250cc aan/kopers ..een slimme "zet" van Vespa ...!! Niet echt... Had ik het op voorhand geweten, ik had nog een 300 gekocht. Ik ben altijd een motorrijder geweest, hadden ze een 500 ik had zeker die gekocht ;-) Zo zwaar is die wegenbelasting toch niet, ik betaal 1000€ voor mij hobbywagen, dus die Vespa tax is peanuts lol Link naar reactie
Fendt 4 life Geplaatst: 8 februari 2015 Delen Geplaatst: 8 februari 2015 Niet echt... Had ik het op voorhand geweten, ik had nog een 300 gekocht. Ik ben altijd een motorrijder geweest, hadden ze een 500 ik had zeker die gekocht ;-) Zo zwaar is die wegenbelasting toch niet, ik betaal 1000€ voor mij hobbywagen, dus die Vespa tax is peanuts lol Voor mij persoonlijk maakt het ook weinig uit of ik enkele € taks moet betalen of niet voor een vespa maar voor anderen dan weer wel ... zoals in elk verhaal pro en contra 's Link naar reactie
order66 Geplaatst: 8 februari 2015 Delen Geplaatst: 8 februari 2015 Voor mij persoonlijk maakt het ook weinig uit of ik enkele € taks moet betalen of niet voor een vespa maar voor anderen dan weer wel ... zoals in elk verhaal pro en contra 's Helemaal waar, daarom post ik even de pro's voor de 300 Link naar reactie
geertvespa Geplaatst: 9 februari 2015 Delen Geplaatst: 9 februari 2015 volgens mij willen ze gewoon een oude stock 250cc motoren opwerken Link naar reactie
TOMTOMGO Geplaatst: 9 februari 2015 Delen Geplaatst: 9 februari 2015 250 snel of zelfs sneller dan 300,zelf ondervonden. Zuiniger en geen taks , reden te meer om terug in te voeren!! Link naar reactie
DOMI13 Geplaatst: 9 februari 2015 Delen Geplaatst: 9 februari 2015 Tomtomgo, Twijfel ik wel aan zunne Grtz Domi Link naar reactie
order66 Geplaatst: 10 februari 2015 Delen Geplaatst: 10 februari 2015 Tomtomgo, Twijfel ik wel aan zunne Grtz Domi +1 Link naar reactie
Arno Jaspers Geplaatst: 10 februari 2015 Delen Geplaatst: 10 februari 2015 Juist geen slimme zet van Vespa, ze schieten zichzelf enkel in de voet door een 'budget'-alternatief aan te bieden voor een 300. Tenminste, als die prijs effectief een stuk lager zal liggen. En tja, dat van die 'bigger bang': daarvoor moet je dus geen Vespa kopen. Het verschil in rijsensaties tussen een 300 en 250 is wat mij betreft heel miniem, het ABS en ASR daarentegen zijn hun geld zeker waard... volgens mij willen ze gewoon een oude stock 250cc motoren opwerken Ik gok ook dat dit de hoofdreden is, waarschijnlijk aangestuurd door Piaggio Italië. Vanwaar komt het nieuws van die 250's trouwens? Heb er (buiten hier op het forum) nog niets van gehoord. Link naar reactie
Mario82 Geplaatst: 10 februari 2015 Delen Geplaatst: 10 februari 2015 250 snel of zelfs sneller dan 300,zelf ondervonden. Zuiniger en geen taks , reden te meer om terug in te voeren!! Een 250 sneller?Dan heeft die met zijn 300 toch niet gas open gereden. Een kameraad heeft een GTV 250 en ik een GTS 300 en als we een dragrace doen laat ik die 250 toch serieus ver achter. Link naar reactie
Fendt 4 life Geplaatst: 10 februari 2015 Delen Geplaatst: 10 februari 2015 Ik gok ook dat dit de hoofdreden is, waarschijnlijk aangestuurd door Piaggio Italië. Vanwaar komt het nieuws van die 250's trouwens? Heb er (buiten hier op het forum) nog niets van gehoord. Bij de officiële dealer ... en op verkoopsites zie je nu al volop reclame ! Link naar reactie
Bart_GTV250 Geplaatst: 11 februari 2015 Delen Geplaatst: 11 februari 2015 Zou dat nog steeds dezelfde 250zijn? Ze hadden beter iets uitgebracht tussen de 400 en 500cc, zit dat trouwens al niet in hun MP3 of hoe heet die driewieler? Link naar reactie
Arno Jaspers Geplaatst: 12 februari 2015 Delen Geplaatst: 12 februari 2015 De grootste heeft een 492 cc blok, maar of dat in een Vespa past...geen idee. (En of dat een goed idee is in combo met kleine wieltjes ...ach natuurlijk Link naar reactie
TOMTOMGO Geplaatst: 12 februari 2015 Delen Geplaatst: 12 februari 2015 T'is net zo een dax motor! Link naar reactie
Vespaciao Geplaatst: 13 februari 2015 Delen Geplaatst: 13 februari 2015 Laat een Vespa nog altijd een "beetje" een Vespa blijven. nog krachtiger motoren 'erin proppen' is echt voor niets nodig : 278 cc en 22 pk is ruim voldoende vermogen op "kleine wieltjes". De Vespa 300 GTS was in 2014 ( in Belgiê ) de best verkochte "motorfiets" volgens Febiac. en die 300-reeks is ondertussen al 7 jaar gefabriceerd (in 2008)..en nog steeds een succes. Link naar reactie
ice man Geplaatst: 14 februari 2015 Delen Geplaatst: 14 februari 2015 ik kende totaal niks van de vespa modellen , ale vroeger in de jaren tachtig reed mijne pa ermee tot em een ongeval had ,de gts modellen had ik nog nooit gezien of eigenlijk nooit naar gekeken laten we zeggen. . . . . tot ik op een dag na het werk aan de rooie lichten stond er een gts langs mij , toen zei ik woooo wat een ferm ding, heb ik me naa een week ene aangeschaft Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.