Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Dag Italjet, Hallo Vespa!


order66

Aanbevolen berichten

Het windscherm haalt niets uit? Ik heb mij te pletter gelezen over dat ding, en de Vespa zou iets hogere top halen en iets zuiniger zijn door een windscherm, klein model. Zou te maken hebben met het feit dat je lichaam niet meer de volle parachuut speelt, en de flow beter wordt.

Link naar reactie

Akra zit er op. Prachtig geluid, niet overdreven. Prestaties : bij het optrekken van 0, zo rond de 10km/u een klein dipje, en dan alles normaal. Pakt wel erg goed aan eens op snelheid. misschien wat gebrek aan tegendruk op dat ogenblik. Zien wat het brengt op termijn. Hij moet nog ingereden worden. Hij blijft er sowieso op.

Link naar reactie

Ik ben niet zo van de nieuwe scooters, maar deze is echt vet! Erg mooi gedaan niet subtiele veranderingen...

Link naar reactie
  • 2 weken later...

zo'n klein schermpje werkt wel degelijk op je topsnelheid en verbruik. Wat betreft de uitlaat wordt de topsnelheid iets lager tov origineel, hoewel ik het gevoel heb dat wanneer je er langer mee rijdt, het verschil kleiner wordt (waarschijnlijk de software die zich aanpast)

ik heb ook een lambda sonde emulator van mallossi gehad. Trekt een stuik beter op maar de top ligt beduidend lager, dus die heb ik eraf gesmeten. Als er mensen ineteresse hebben ...

Link naar reactie

zo'n klein schermpje werkt wel degelijk op je topsnelheid en verbruik. Wat betreft de uitlaat wordt de topsnelheid iets lager tov origineel, hoewel ik het gevoel heb dat wanneer je er langer mee rijdt, het verschil kleiner wordt (waarschijnlijk de software die zich aanpast)

ik heb ook een lambda sonde emulator van mallossi gehad. Trekt een stuik beter op maar de top ligt beduidend lager, dus die heb ik eraf gesmeten. Als er mensen ineteresse hebben ...

idd in het begin  toen ik de akra had ging hij veel te traag maar na een 1000 km word verschil veel kleiner .

Link naar reactie

idd in het begin  toen ik de akra had ging hij veel te traag maar na een 1000 km word verschil veel kleiner .

Mijne verslikte zich even bij het aanzetten toen die er net op zat, dat is er nu uit. Moet de ecu geweest zijn die zich nog moest aanpassen.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Gisteren een ritje gepland voor vandaag, maar het zal de hobbywagen worden. Totaal geen zin om in dit weer met jas, lange broek, etc te gaan rondrijden. Met dank aan de pamperregeltjes van onze regering. Jaja, ik weet het, veiligheid, enz blablablabla :-) De Vespa komt niet meer buiten met dit weer. En dan te bedenken dat ze in het zuiden lekker rondkarren in short en tee!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...