Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Aansluiten Alarm


supermarcie

Aanbevolen berichten

Heb me recentelijk een Vespa super sport 300 aangeschaft.

Om hem wat te beveiligen tegen diefstal heb ik mij een Alarm met tracking aangeschaft.

In dit alarm zit ook een relais waarmee je de Vespa kan laten stil vallen of beveiligen tegen starten.

Echter wie kan mij zeggen welke draad ik best kan onderbreken?

 

Heb in andere topics al gelezen dat er een alarm connector links zit (nog niet nagezien), echter daar is geen draad die ik zou kunnen onderbreken.

Link naar reactie

Als je de investering doet in een alarm, denk je niet dat het dan interessanter is om de manier waarop je het gaat aansluiten niet op een publiek forum te plaatsen? 

 

Allee ja... kwestie van het te laten renderen. 

Link naar reactie

Heb dit weekend het linker dekseltje er eens af gehaald en tot mijn verbazing geen alarm connector te vinden!!

Dus ben nog steeds opzoek welke draden ik waar kan aansluiten.

 

continue + ==> aan batterij

+ na contact ==>?

- ==> aan batterij

Een draad om Vespa te laten stil vallen na alarm ==> ?

 

kan iemand me hiermee helpen?

Link naar reactie

Heb dit weekend het linker dekseltje er eens af gehaald en tot mijn verbazing geen alarm connector te vinden!!

Dus ben nog steeds opzoek welke draden ik waar kan aansluiten.

 

continue + ==> aan batterij

+ na contact ==>?

- ==> aan batterij

Een draad om Vespa te laten stil vallen na alarm ==> ?

 

kan iemand me hiermee helpen?

Goed gekeken??
Link naar reactie

misschien,zit die juist achter het beenkleed,,meegestrapt met de rest van de bedrading...en euhmm,,als ik U nen goeie tip mag geven,voordat ge alle toeters en bellen gaat aansluiten enof doorknippen,,,ziet dat ge een elektrisch schema voor uwe neus hebt liggen,zodat ge een beetje mee bent,,,want u zomaar een paar kleurtjes meegeven om door te knippen,,,zonder dat ge over een volledig bedradingsschema beschikt,,is vragen om problemen...dus eerst diene stekker zoeken en kijken of de kleurcodes overeenkomen met het E schema is al een begin.

 

CHEERS

Link naar reactie

Sorry, meer info kan ik je er niet over geven.

Ik wist het enkel omdat ik vorig jaar ook een alarm wou laten steken dat mijn dealer ( cycle jeep in Borgerhout) mij dit wist te vertellen van het extra kabeltje.

De enige plek waar je door het plaatsgebrek het alarm nog zou kunnen steken is achter het afdekkapje naast de claxon.

Het alarm is volgens mij wel het zelfde gebleven.

 

Gr, 

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...