Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Gts 125 Vertrekt Niet Bij (Koude) Start


Manus

Aanbevolen berichten

ik start de vespa op mijn gemak doe mijn helm aan op mijn gemak doe mijn jasje dicht doe mijn handschoenen aan op mijn gemakske en ik moet mijn vespa draaien,

 

doe ik op mijn gemakske en dan vertrek ik , heb een gts 2013 uit 2013. heb wel het gevoel in de bochten als je u gas loslaat voor een x aantal seconden en daarna gas geeft dat em precies verzuipt of een seconde precies geen naft krijgt , heb horen zeggen dat dit door een malossi luchtfilter te veranderen verbetert.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Heeft er ook iemand dit probleem gehad bij een 125cc met carburator ?

Die van mij -2005, start soms ook moeilijk 's morgens .

Paar keer aan de hendel draaien en dan lukt het wel ; Weet wel niet of dat normaal zo is (?)

 

Graag toch een reactie ,van hoe en wat .

 

Thnx  :)

Link naar reactie
  • 4 maanden later...

Het probleem is opgelost... Blommaert uit Brasschaat is blijven zoeken en heeft de injectie vervangen ( onder garantie ). Hij vertrekt nu zonder enig probleem en rijdt ook een pak vlotter. 

 

Naast het feit dat ik zeeeeer tevreden ben dat het probleem is opgelost ben ik vooral zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en beroepsfierheid van Blommaert scooters!

Link naar reactie

Het probleem is opgelost... Blommaert uit Brasschaat is blijven zoeken en heeft de injectie vervangen ( onder garantie ). Hij vertrekt nu zonder enig probleem en rijdt ook een pak vlotter. 

 

Naast het feit dat ik zeeeeer tevreden ben dat het probleem is opgelost ben ik vooral zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en beroepsfierheid van Blommaert scooters!

En nu ook elke morgen een lachend gezichtje op den bureau ipv grollen over ne pruttelende wesp :) huzzaaaah !!!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...