Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuwe Uitlaat Op De Px


IvesWesp

Aanbevolen berichten

Beste

 

Ik ben namelijk van plan om een andere uitlaat te steken, van sito plus of een sip road

 

weet niet welke de best is en een andere luchtfilter

 

en namelijk het vergroten van de sproeiers

 

om wat meer trekkracht en snelheid te hebben

 

wie kan mij daarbij helpen.

 

Mvg

Link naar reactie

Ik rijd al een tijdje met een sip road ; si24/24 en pollini venturi luchtfilter en ben daar heel content van.

enkel het geluid vd sip road is iets te dof voor mij ben nogal een fan van het schelle gekletter van een italiaanse uitlaat en ben dan ook aan het tweifelen om deze te vervangen na mantova

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Ziezo ik heb net mijne nieuwe sip-road onder mijn vespa px gestopt en moet zeggen rijd zeer goed.

 

mag wel niet aan een constante snelheid rijden zoals 100 km per uur, af en toe gas terug nemen 

 

waw wat een gevoel bij het rijden

Link naar reactie

Beste,

 

Er rijd hier in onze buurt die een sito plus zitten heeft zonder ook maar iets anders te veranderen en die rijd er al een tijdje mee, weet niet of dat anders is  maar de mijne is van 2013 en het schijnt dat ik al grotere sproeiers zitten heb, ik heb dat ergens gelezen op het net weet wel niet of het waar is.

Link naar reactie

draai er hem dan op zijn minst eens uit en controleer het voor het te laat is ? 

Link naar reactie

ik heb ook mijn sproeier niet vervangen, ben het nu toch wel van plan. Sito+ gestoken, rijdt super goed. 95 a 100km op de teller dus effectief misschien een 87km/h a 90km/h.

 

Gewoon eens testen wat het zou doen met een grotere sproeier, testen kan nooit kwaad. ik post nog wel het resultaat.

Link naar reactie

Raar!! wat moet ik uitdraaien en controleren als het de bougie is heb ik die gisteren gecontroleerd en die zag er goed uit.

uwe sproeier natuurlijk ,over wat zitten we hier anders te vertellen ,

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Ik rijd al een tijdje met een sip road ; si24/24 en pollini venturi luchtfilter en ben daar heel content van.

enkel het geluid vd sip road is iets te dof voor mij ben nogal een fan van het schelle gekletter van een italiaanse uitlaat en ben dan ook aan het tweifelen om deze te vervangen na mantova

Welke sproeiers in carb??? Heb zelfde opstelling ma weet nie hoe ik mijn sproeiers moet zetten

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Hallo

Zou graag men px 150 van 2007 met een andere uitlaat willen voorzien 

 

De catys..eronder ui

t

Maar welke laat ik best eronder steken? sito plus of andere- betere?

 

Weet dat sproeier en of luchtfilter ook moet aangepast worden

 

Graag jullie mening of bevindingen erover

 

Thanks  

Link naar reactie

ik heb sito + gestoken. Geeft voor mij het gewenste resultaat. Sinds vorige week heb ik ook een grotere sproeier gestoken (100 ipv 96). qua performance met of zonder katalysator scheelt het toch wel. vooral dan in koppel.

 

Persoonlijk moet je zelf bepalen of je een andere sproeier steekt of niet. ik heb een jaar gereden met de standaard sproeier. Er zijn wel enkele topics over het al dan niet veranderen. Ik merk niet echt veel verschil met die grotere sproeier.Staat wat rijker afgesteld dat is het enigste verschil. laat ons zeggen dat ik een vd weinige ben wss die het niet nodig had. :) :)

Link naar reactie

Ziezo ik heb net mijne nieuwe sip-road onder mijn vespa px gestopt en moet zeggen rijd zeer goed.

 

mag wel niet aan een constante snelheid rijden zoals 100 km per uur, af en toe gas terug nemen 

 

waw wat een gevoel bij het rijden

 

Das wel straf da!  Een koppelingskabel vervangen mag niet van wege 2 jaar garantie, maar een andere uitlaat zonder katalysator steken en een aanpassing van de setup wel ... ..

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...