DidiDex Geplaatst: 29 april 2014 Delen Geplaatst: 29 april 2014 Iemand al ervaring met de BGM PRO Bigbox? Ik dacht eraan deze te steken met grotere sproeiers en een Polini Venturi inlaat. Link naar reactie
IvesWesp Geplaatst: 29 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 29 april 2014 Ik heb eens mijne bougie eens nagekeken en de kop is ligt zwart is dat normaal? Link naar reactie
Fardtie Geplaatst: 1 mei 2014 Delen Geplaatst: 1 mei 2014 Bedankt alvast voor de opgave Ben er nog niet uit welke het beste is, wil maar een keer veranderen Moet alleen wat soepeler draaien en rijden, topsnelheid is niet belangrijk voor de stukken ik er mee rijd Daar heb ik men kreidler rs van 1972 wel voor met 13pk onder het zadel :-) Lees goed over sito plus en ook de polini uitlaat, de bigbox nog niet zoveel tegen gekomen Kan de ori uitlaat met katyltr er zo onder uit genomen worden als ik andere steek? En zo eens proberen zonder spoeiers te veranderen, of beter ineens mee doen? Bedankt Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 2 mei 2014 Delen Geplaatst: 2 mei 2014 @stavros: @fardtie: Sito+ lees je veel over, omdat er vroeger geen alternatief was - de SIP Road is er eerst bij gekomen, en in navolging daarvan nu ook de BGM Bigbox. Ontwikkeling staat niet stil, want Pinasco heeft net ook een uitlaat uitgebracht in de seme-expansiepot stijl. Voor bij heeft Sito al een tijd afgedaan, de toko is zelfs failliet. Zeker NIET proberen zonder sproeiers te veranderen! PS: ligt 't aan mij of is trekt deze thread newbie''s aan? Link naar reactie
larscobbaut Geplaatst: 4 mei 2014 Delen Geplaatst: 4 mei 2014 zit het forum dan niet vol newbies die direct willen tunen? Link naar reactie
IvesWesp Geplaatst: 4 mei 2014 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2014 Ik heb er mijne sip-road er terug afgehaald. Heb eens naar de bougie gekeken en die is zwart maar wel droog, ik ben te bang ervan om mijn motor stuk te hebben. Wat ik wel weet is dat de sip-road meer power heeft dan de originele. De snelheid intereseert mij niet wel de trekkracht . Ik heb wel gezien op sip voor een nieuwe carb. si 24.24 plus een sproeier van 140 of deze wel voor mijne px 125 bestemd is. Graag jullie mening. Link naar reactie
herbal Geplaatst: 4 mei 2014 Delen Geplaatst: 4 mei 2014 Heb een PX 125: carb si 20.20 (origineel) met daarop een Polini-kelkje en een sproeier maat 102. Als uitlaat een JL lefthand. Rijdt prima, goeie trekkracht en voldoende snelheid (80 - 90) en een mooie sound. Content dus. Link naar reactie
sintesistef Geplaatst: 4 juni 2014 Delen Geplaatst: 4 juni 2014 Gasten, heb de Sito + gemonteerd en eerst de 98 sproeier gemonteerd en nu de 100 gestoken, heb meer vermogen vooral onderin door de uitlaat. tussen de 98 en de 100 sproeier merk ik geen verschil, maar nu de vraag: moet of kan ik het onstekingstijdstip aanpassen doormiddel van de ankerplaat te verdraaien? ik zie dat er een verschil tussen eender de125 ,150 cc en de 200cc is... grtzzz Link naar reactie
Fardtie Geplaatst: 2 juli 2014 Delen Geplaatst: 2 juli 2014 Heb uiteindelijk een cito plus laten steken en de sproeiers ook aangepast Wat een hemels verschil, meer koppel en beter oppakken van vermogen Sneller en makkelijker door schakelen Nadeel dat deze wel meer lawaai maakt dan ervoor,vind wel zunde Maar kan er mee leven, moet wel Ben tevreden Link naar reactie
larscobbaut Geplaatst: 2 juli 2014 Delen Geplaatst: 2 juli 2014 tzijn vooral diegene achter u die er last van gaan hebben. maar ja wie trekt zich er daar iets van aan. :) Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.