Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuwe Uitlaat Op De Px


IvesWesp

Aanbevolen berichten

Bedankt alvast voor de opgave

 

Ben er nog niet uit welke het beste is, wil maar een keer veranderen 

 

Moet alleen wat soepeler draaien en rijden, topsnelheid is niet belangrijk voor de stukken ik er mee rijd

 

Daar heb ik men kreidler rs van 1972 wel voor met 13pk onder het zadel :-)

 

Lees goed over sito plus en ook de polini uitlaat, de bigbox nog niet zoveel tegen gekomen

 

Kan de ori uitlaat met katyltr er zo onder uit genomen worden als ik andere steek?

 

En zo eens proberen zonder spoeiers te veranderen, of beter ineens mee doen?

 

Bedankt

Link naar reactie

@stavros:

reading_spark_plugs.jpg

 

 

@fardtie:

Sito+ lees je veel over, omdat er vroeger geen alternatief was - de SIP Road is er eerst bij gekomen, en in navolging daarvan nu ook de BGM Bigbox. Ontwikkeling staat niet stil, want Pinasco heeft net ook een uitlaat uitgebracht in de seme-expansiepot stijl. Voor bij heeft Sito al een tijd afgedaan, de toko is zelfs failliet.

Zeker NIET proberen zonder sproeiers te veranderen!

 

PS: ligt 't aan mij of is trekt deze thread newbie''s aan?

Link naar reactie

Ik heb er mijne sip-road er terug afgehaald.

Heb eens naar de bougie gekeken en die is zwart maar wel droog, ik ben te bang ervan om mijn motor stuk te hebben.

Wat ik wel weet is dat de sip-road meer power heeft dan de originele.

De snelheid intereseert mij niet wel de trekkracht .

Ik heb wel gezien op sip voor een nieuwe carb. si 24.24 plus een sproeier van 140 of deze wel voor mijne px 125 bestemd is.

Graag jullie mening.

Link naar reactie

Heb een PX 125: carb si 20.20 (origineel) met daarop een Polini-kelkje en een sproeier maat 102. Als uitlaat een JL lefthand. Rijdt prima, goeie trekkracht en voldoende snelheid (80 - 90) en een mooie sound. Content dus.

Link naar reactie
  • 5 weken later...

Gasten,

heb de Sito + gemonteerd en eerst de 98 sproeier gemonteerd en nu de 100 gestoken, heb meer vermogen vooral onderin door de uitlaat.

tussen de 98 en de 100 sproeier merk ik geen verschil, maar nu de vraag: moet of kan ik het onstekingstijdstip aanpassen doormiddel van de ankerplaat te verdraaien? ik zie dat er een verschil tussen eender de125 ,150 cc en de 200cc is...

grtzzz

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Heb uiteindelijk een cito plus laten steken en de sproeiers ook aangepast

Wat een hemels verschil, meer koppel en beter oppakken van vermogen

Sneller en makkelijker door schakelen

Nadeel dat deze wel meer lawaai maakt dan ervoor,vind wel zunde

Maar kan er mee leven, moet wel

 

Ben tevreden

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...