Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Eindelijk Een Vespa Gekocht !


Andy1962

Aanbevolen berichten

Da's toch plezant,dan hebt ge ineens een hele collectie in eene scoot ;-))

Link naar reactie

Google es wat foto's van het VNB-kader. Kijk bvb. naar het nummerplaatvlak.

 

Vanwaar heb je deze Vespa?

Link naar reactie

het nadeel: Straight from abudhabi.

het voordeel: 9 van de 10 heb je nu elk model van vespa... maar dan in 1 scooter

Link naar reactie

Als je er niet genoeg van kent, snap ik niet waarom je

 

A ) Niet eerst hier bent komen kijken om raad te vragen

B ) Je blijkbaar ene gekocht hebt omdat het uw geboortejaar is en that's it...  

C ) niet eerst een beetje research hebt gedaan

D ) genne plastikke hebt gekocht...

Link naar reactie

Ik zie nog niet echt duidelijke curry kenmerken. Er zit een (plastic) beenschildrand om de hele treeplank, en er lijkt griptape op het floorboard te zitten: tekenen van een slechte resto, niet perse van een aziatische resto.

Als iemand niet met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kan zeggen wat er mis met deze scooter, helpt een cryptische hint naar iets dat heel erg is absoluut niet. Extra verwarring toevoegen (Abu dhabi ligt in de verenigde arabische emiraten, en heeft dus geen fuck ergens mee te maken) helpt ook niet.

@topicstarter: er is een behoorlijke import ban slecht gerestaureerde afgeleefde (italiaanse) vespa's uit azie, deze hebben de bijnaam curry of viet bodge. Het is vrij belangrijk voor jou veiligheid om precies uit te vogelelen of jij er 1 hebt. Het helpt als je betere foto's van hogere resolutie post, of eens bij iemand met kennis van zaken langs gaat: er zijn er genoeg die even met je mee willen kijken. Als je een Curry gescoord hebt, zou je er goed aan doen de koop proberen terug te draaien.

@de rest: Zo, de maandagmorgen rant ook weer gehad - pardon.

Link naar reactie

Ik zie op het zadel, vloerplaat, beenschildrand en wat boutjes na niets dat niet origineel VNB4t is om eerlijk te zijn.

 

Platte nummerplaatbevestiging is origineel vanaf VNB4t, en de motor hoort ook bij 4t. Velgen kloppen, stuurhuis klopt, witte rubbers kloppen, rempedaal klopt, ... 

Hij is zeker niet mooi gerestaureerd… maar om daardoor meteen te zeggen dat ie uit het oosten komt is wel erg kort door de bocht. 

Hier wordt elke vespa die two-tone gespoten nogal snel gestigmatiseerd als 'curry'. 

Persoonlijk zou ik hem de voordeel van de twijfel nog wel geven!

 

Ik kan ook mis zijn hoor ;-)

Link naar reactie

Ale dan...ik kan ook mis zijn natuurlijk...op een foto ziede idd niet alles...  

 

Maar het feit blijft wel...kom eerst hier kijken, en dan kopen als je er niks van kent...

 

Veel succes met de scooter !

 

G.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...