Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Restwaarde Gts 300 Perte Totale


timve

Aanbevolen berichten

is idd van 2009 :), d'r staan idd maar 4400 km op, waarvan 3000 door mijzelf laatste 3 maand, zoals zoveel mensen had de vorige eigenaar hem gekocht in een wilde bui om nadien stof te staan verzamelen in de garage. Ik kocht hem voor 3800 euro, na ongeval krijg ik 1700 (van het wrak) + 2700 van het schadebestek + kleine kosten zoals inschrijvingsgeld,kapotte helm, schoenen etc, wat overeenkomt met de werkelijke waarde +- 3500 euro.  Om niet met plamuur rond te rijden, heb ik gekozen om een nieuwe te kopen (met wat opleg), wat maakt dat er nu een mooie grigrio titanio met 4 km in mijn garage staat :)  Nu even wachten op de remus carbon ;)

Wat mij ondertussen ook is opgevallen is dat er 1 best wat geld wordt gegeven voor een wrak gts300 (chassis met papieren, eerder dubieus), en het motorblok (ombouw van een gts 125, om rijbewijs redenen).  Goed voor mij :)

Mijn vespa was niet perte total, dus werd hij niet via de verzekering per opbod verkocht.  Ik heb dus zelf een prijs kunnen bedingen, in geval verkoop via de verzekering, kan je nog zelf beslissen om het wrak te behouden of aan de hoogste bieder over te laten.

grtz

tim

4400 euro natuurlijk in totaal ... amai ;)

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Italscooter in Deurne ?? Volgens mij is die zaak al een tijdje failliet en staat het volledige pand te koop, zogezegd wegens verhuis.

 

Zaak definitief failliet.  Heel de inboedel (+ kledij + helmen + ...) staat nu op joriscoveilingen

 

http://www.jorisco.be/auction/auction/categories.asp?s=1C828614DE2643DBAF64991563110F35&did=1620

 

Er zijn koopjes te doen. (met respect voor zij die door de sluiting hun job kwijt zijn... sterkte !)

 

Veiling neemt einde op 13 maart. grtz tim

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...