Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Gtv125


Aanbevolen berichten

Met spijt in het hart moet ik afscheid nemen van mijn Vespa GTV125. Daar ik naar het buitenland zal vertrekken.

Ik zoek iemand om deze "beauty" verder in de watten te leggen.

Hij verkeerd in perfecte staat en heeft net een onderhoud gehad, inclusief nieuwe achterband.

Eerste inschrijving was 1999. 

 

Wat zouden jullie er nog voor kunnen geven? Ik had gedacht een prijs van 4.350 Eur. 

post-9077-0-05033100-1377186192_thumb.jp

Link naar reactie

komt door al die kapaza pipo's die veel te veel vragen of eigenlijk méér vragen omdat ze weten meestal veel minder te krijgen.

 

daardoor gaan andere mensen die niet echt in deze werled zitten denken dat hun vespa van saffier is gemaakt want als we zo gaan denken is mijn 125 GTS IE van 2009 met 29000km nog 12435€ waard om sarcastisch af te sluiten.

 

ps 2500 lijkt me idd een pak redelijker, ik zou bij 2800 beginnen en zien waar ge terecht komt, wie weet...

Link naar reactie

De vraagprijs van bijna 4600 euro is sowieso veel te hoog gegrepen. ondanks het een goed onderhouden en niet zo veel voorkomend model is ( blauwe kleur en koplamp op spatbord ).

 

Met heel veel geluk ga je er hoogstens 3000 euro ervoor krijgen. veel succes met de verkoop van je "plastic faro basso" van de vorige eeuw. :)

 

Misschien kan je de kilometerstand er ook nog bij vermelden.

Link naar reactie

Het gaat over een GT"V" die je ook niet meer zal vinden. Hij heeft 4920 KM gereden.

Een GTV 125 zal je inderdaad niet meer in de winkel vinden. maar als ze bijvoorbeeld volgend jaar stoppen met de productie van de GTS'en  ( en een nieuw model op de markt brengen ). zal een GTS ook niet meer in de winkel te vinden zijn. maar dat wil niet zeggen dat de GTS-prijzen tot recordhoogten gaan stijgen.

 

 

Je zal toch je prijs moeten verlagen,  anders vrees ik dat je met je GTV naar het buitenland zal moeten vertrekken. :unsure:

Link naar reactie

Bestond die Gtv al in 99?

Het is niet allemaal goud dat blinkt, en een " ECHTE " Vespa plastiek of niet, houd veel beter zijn waarde dan al die aziatische import maar om er zoveel of zelf meer dan een nieuwe gtv = gts met licht op andere plaats te vragen is er over...

misschien het voordeel dat je hem dan wel lang kan houden he ;-)

In ieder geval nog veel suc6 met de verkoop van je wesp gewenst.

Off topic:

Ben zelf al enige tijd opzoek naar een betaalbare PX tussen 98 en 2007 maar die prijzen zijn er gewoon over.

Link naar reactie

Het gaat over een GT"V" die je ook niet meer zal vinden. Hij heeft 4920 KM gereden.

GTS 2010 -> 12000km 2800€ met topkoffer, valbaren enz ... perfecte staat.

 

Eerlijk gezegd ... 4600 redelijk zware prijs ... Als ge er 2000€ voor krijgt moogt ge blij zijn denk ik ...

en idd ... 1999 lijkt me wat vroeg ook ...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...