Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Belgian Vespadays


roufio

Aanbevolen berichten

@Nero, jongen da's een wree goed idee! (t-'tis blijkbaar nogal druk in de zaak en ik sta nog ni van voor. Hij moet aan de pc etc.)

ik ga eens horen of hij mij een vervanger kan bezorgen, als dat kan sta ik in Wetteren :D

Mvg, Luciano

Gewoon uit intresse,,,,,wat was juist de panne ????

 

CHEERS

Link naar reactie

Ik kan er veel over vertellen, maar dit is de eerste meeting met feestje waar de voltallige crew (buiten dienen houten) stond mee te dansen achter de toog!

 

Echt een dikke pluim voor de mensen die dit ineen gestoken hebben, en de bezoekers die voor de "ambiance"  hebben gezorgd, heel het weekend!

 

Diegenen die dit evenment hebben gemist, waren niet aanwezig op het sympathiekste treffen van het jaar!

 

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Bijzonder blij dat ik langskwam, al had ik het voor de bezoekers graag net iets diverser gezien.  Volgend jaar hopen we de georganiseerde ritten mee te kunnen doen!

Vooral ook veel pin-up-stickers gezien op de aanwezige wespen! :)

wat bedoel je met diverser?

Link naar reactie

De gymkana leek niet echt een succes op het moment dat we er waren (zaterdagnamiddag), dus daar was niet veel (niets) van te zien.  Na de 'start your engines' door de luidsprekers kwam er niets concreets van reactie uit het publiek.  Mogelijk waren de zeteltjes -waar we toen ook in lagen te drinken- te comfortabel in het zonnetje.

 

Er waren drie kraampjes, waarvan eentje met sjakosjen.  Ik had meer Vespa-goodies/onderdelen verwacht.

 

Nog een tip: bewegwijzering vanaf het centrum maakt het makkelijker voor de bezoekers die niet vertrouwd zijn met de omgeving en geen gps op de Vespa hebben.  Een aangesproken jonge Wetteraar wist zelf niet waar het Prullenbos was.
>> Dan maar die razende PX achterna.  :)

 

Ongetwijfeld waren de groepssfeer en de georganiseerde ritten een succes.  Reden temeer om volgend jaar daaraan mee te doen. :)

Link naar reactie

JurVek, er zijn toch een kleine 300 mensen die de weg naar het Prullenbos gevonden hebben. Als de aangeschreven en aangesproken handelaars niet te vinden zijn voor zo'n evenement, daar kunnen mij niets aan doen. We kunnen ze moeilijk bij de haren nemen en naar ginder sleuren.

De gymkhana op zaterdag was om te oefenen, en ze was zeker een succes op zondag.

Link naar reactie

op zaterdag werd er enkel geoefend voor de gymkhana, de eigenlijke wedstrijd was zondag (21 deelnemers)

 

er zijn weinig dealers te motiveren om een kraampje te zetten (en al zeker niet voor 2 dagen)

 

de bewegwijzering heb ik inderdaad ook gemist, al had ik het geluk dat de jonge Wetteraar waar ik de weg aan vroeg, wel wist waar het prullenbos was

Link naar reactie

Het was een super organisatie , speciaal dankwoordje voor de wegkapiteins die ons zowel op  zaterdag als op zondag veilig door het verkeer gebracht hebben.

De sfeer was top & lots of Aperol ;-)

 

Op naar devolgende ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...