Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Belgian Vespadays


roufio

Aanbevolen berichten

klopt vespadiverso , inschrijven mannen en vrouwen van het forum

Link naar reactie

je hoeft ook geen volledig weekend te komen , de zaterdag alleen is al de moeite voor uw 40 euro , als je ziet wat je er allemaal voor terug krijgt ? er waren mensen die een mail stuurden met de vraag of dat allemaal wel kon voor 40 euro

Ja het kan dus dank zij onze gulle sponsors

Link naar reactie

je hoeft ook geen volledig weekend te komen , de zaterdag alleen is al de moeite voor uw 40 euro , als je ziet wat je er allemaal voor terug krijgt ? er waren mensen die een mail stuurden met de vraag of dat allemaal wel kon voor 40 euro

Ja het kan dus dank zij onze gulle sponsors

Vergeet die mail niet te sturen anders kan ik niet bevestigen

Link naar reactie

laat maar weten dan , je mag mij altijd bellen als je het zeker weet , 0477246314

groetjes Raf

Link naar reactie

waar blijven die inschrijvingen van de forum bezoekers ??

Link naar reactie

inschrijven voor de Belgian Vespa-days wordt na 20 juli ook mogelijk voor niet leden van Vespaclub-België

Ieder lid heeft tijd gehad om zijn plaats te reserveren naar aanleiding van een mail van VC-België naar elke club.

Dus voor wie er zeker wil bij zijn is nu reserveren aangewezen, door storting van € 40 op rekening

BE17 7512 0618 1321

BIC AXABBE22

met mededeling belgian vespadays 2013 , stuur ook een mail naar raf.amicidelleduetempi.com met uw naam en rijder of duozitter , iedereen krijgt een bevestiging van zijn inschrijving

Iedere deelnemer ontvangt voor dit evenement een (plakket) en een aantal geschenken

Chers Vespistici,

L’'inscription aux Belgian Vespa-days peut également se faire après le 20 juillet pour les non membres du Vespaclub Belgique.

Chaque membre a eu le temps de réserver sa place dans chaque club suite à un e-mail de VC-Belgique. Donc pour ceux qui veulent y participer, la réservation se fait par le versement d’un montant de € 40 sur le compte :

BE17 7512 0618 1321

BIC AXABBE22

A la fin des Belgian Vespa-days, chaque participant recevra une plaque de cet événement.

Link naar reactie
waar blijven die inschrijvingen van de forum bezoekers?

? gezien het feit dat ik hier bijna alleen maar bijnamen lees, mezelf incluis, kan je nooit weten of er een forumlid inschrijft ;) >> tenzij je de mensen persoonlijk kent natuurlijk, is denk ik misschien voor een groot deel ook het geval :)

Ook ik heb me ingeschreven, jaja, ook al kom ik maar voor één dag > Zie vorige post. Het is een kleine moeite om op deze wijze jullie club te steunen en ik beleef er evenveel plezier aan. Maar nog steeds weet je niet wie er forumlid is want dat vraag je niet in je mail, naam rijder / bijrijder / club ... Forumnaam???? ;)) Dus ze zullen er waarschijnlijk wel zijn.

Mvg, Luciano

Link naar reactie

Beste ik weet dat er redelijk wat mensen van het forum inschrijven , maar deze opmerking was zeker niet bedoeld voor deze mensen , maar eerder aan die mensen die op alles iets weten te zeggen , maar eigenlijk bijna nooit ergens aanwezig zijn , en er zijn er een paar die we wel kennen hoor /

groetjes en tot op de belgian vespadays

Link naar reactie

nog plaatsjes vrij 40 euro voor 2 dagen , ook in de boscabanne om te overnachten , 35 euro voor 2 nachten , schitterende locatie ,zie website

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...