Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Belgian Vespadays


roufio

Aanbevolen berichten

Belgian Vespadays

info

WWW.amicidelleduetempi.com

Evenement: Ride-out

Georganiseerd door: vespaclub wetteren ( amici delle due tempi )

Lokatie: Wetteren Domein Prullenbos www.prullenbos.be

www.amicidelleduetempi.com

post-1411-13769190335209.jpg

post-1411-13769190964134.jpg

Link naar reactie

Mooi, hebben jullie een Badge of sticker die je wil verkopen. Ik verzamel nml die dingen.

contact phoubaert@live.be of 0474/840.375

Ik heb helaas geen ticket voor de world days, maar wil er wel naartoe. Er zal wel vanalles te zien zijn rond het terrein.

Vespagroeten Pieter, Mechelen

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • 1 maand later...

Wij redden het helaas niet...Sorry...

Hadden er wel enorm naar uit gekeken,

Veel plezier,Karin en Andre

Link naar reactie

Misschien kunnen we alleen zondag.

Dan komen we waarschijnlijk even met de motor.

zal ongetwijfeld wel weer feest worden daar bij jullie HaHa

Link naar reactie

Ik wou eigenlijk de zaterdag even binnenwippen,maar dit lijkt precies onmogelijk daar ge moet betalen voor een heel weekend,en diene ride out valt precies in onze ETA,misschien is er wel randanimatie of iets dergelijks,of nen dagprijs,of iets anders,,,ik zal het wel horen zekers ;)))

PS;ik had even goed nen mail kunnen sturen,maar een degelijk antwoord op een forum bespaard wss veel replys,vandaar.

CHEERS

Link naar reactie

Beste , de toegang op het terrein is gratis voor iedereen , eigenlijk betaal je enkel voor de rit , ontbijt zaterdagmorgen , bbq zaterdagavond , uitgebreid ontbijt zondagmorgen , aandenken , feestje ,nachtbewaking voor de vespa's , , bewaking voor de verkoopstanden , volgwagen op de rit , je ziet waar die 40 euro voor gebruikt zal worden , dus bezoekers welkom op het terrein en avondfeestje groetjes Raf,

Link naar reactie
Beste , de toegang op het terrein is gratis voor iedereen , eigenlijk betaal je enkel voor de rit , ontbijt zaterdagmorgen , bbq zaterdagavond , uitgebreid ontbijt zondagmorgen , aandenken , feestje ,nachtbewaking voor de vespa's , , bewaking voor de verkoopstanden , volgwagen op de rit , je ziet waar die 40 euro voor gebruikt zal worden , dus bezoekers welkom op het terrein en avondfeestje groetjes Raf,

Aha, wel dan ga ik ook langskomen en mijnen neus eens binnensteken op zaterdag.

Mvg. Luciano

Link naar reactie

Beste bezoekers , let wel op er is wel een verschil in bezoeken en deelnemen , bezoekers staan niet op de bewaakte parking , rijden niet mee in de groep , geen ontbijt en bbq en tal van initiatieven , maar voor degene die dit niet meedoen , zekers meer dan welkom ,bij verdere vragen raf@amicidelleduetempi.com

BELGIAN VESPA DAYS 31aug -1 sept

Domein prullenbos Laarne - Groenstraat 8 - 9230 Wetteren- www.prullenbos.be

Zaterdag 31 augustus

8h: Zaterdag verwelkoming Ontbijt met koffie en koeken

Bewaakte Parking op terrein

gratis camping

Talrijke verkoopstanden rond de tent

75 strandstoelen en tal van tentjes ,Fiat 500 met bar aperol spritz (hoofdsponsor van het evenement)

11h: Start rit met begeleiding

80 km Met lunchpakket en stop aan brouwerij

17h: Terug op terrein

Gymkana parkoer rond de vijver domein prullenbos

18h: BBQ doorlopend tot 21h

met optreden en fuif

Zondag 1 september

Ochtend sterk en uitgebreid ontbijt

10h: Rit naar het mooie Gent , vrij bezoek aan gent

13h: Terug rit naar het terrein, aanvullend officiële gymkana

2DAGEN 40€ BEPERKTE PLAATSEN

Organisatie en reservatie raf@amicidelleduetempi.com - www.amicidelleduetempi.com

Enkel plaats voor 350 vespa's

Terrein camping en Boscabanne toegankelijk vanaf Vrijdag 30-08-2013 , 15u



Link naar reactie

@roufio, geen probleem voor mij :)

Voor mij is het een daguitstap, ik kom alleen en rijd alleen. Ik heb niet zo'n zin om in zulke grote groepen te rijden (ride-outs)al de rest wat je opsomt is leuk voor de die-hards, maar daar behoor ik niet bij ;-)) Ik kom gewoon eens langs, bekijk de pareltjes die ertussen staan-maak wat foto's en mijnen dag is weer dik in orde!

Mvg, Luciano

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Inschrijven voor de Belgian Vespa-days wordt na 20 juli ook mogelijk voor niet leden van Vespaclub-België

Ieder lid heeft tijd gehad om zijn plaats te reserveren naar aanleiding van een mail van VC-België naar elke club.

Dus voor wie er zeker wil bij zijn is nu reserveren aangewezen, door storting van € 40 op rekening

BE17 7512 0618 1321

BIC AXABBE22

met mededeling belgian vespadays 2013 , stuur ook een mail naar raf.amicidelleduetempi.com met uw naam en rijder of duozitter , iedereen krijgt een bevestiging van zijn inschrijving

Iedere deelnemer ontvangt voor dit evenement een (plakket) en een aantal geschenken

Chers Vespistici,

L’'inscription aux Belgian Vespa-days peut également se faire après le 20 juillet pour les non membres du Vespaclub Belgique.

Chaque membre a eu le temps de réserver sa place dans chaque club suite à un e-mail de VC-Belgique. Donc pour ceux qui veulent y participer, la réservation se fait par le versement d’un montant de € 40 sur le compte :

BE17 7512 0618 1321

BIC AXABBE22

A la fin des Belgian Vespa-days, chaque participant recevra une plaque comme plakket de cet événement.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...