Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Belgian Vespadays


roufio

Aanbevolen berichten

Het is idd zo dat je als bezoeker (voor een paar uur) je de indruk kon krijgen dat er daar weinig gebeurde, maar ik kan je verzekeren dat diegene die het volledige evenement heeft meegemaakt meer als voldoende aan zijn trekken is gekomen, dat heb ik vandaag aan de lijve ondervonden ... :rolleyes:

 

Ik ben zelf een paar maal verloren gereden met GPS (in het donker). :D

 

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Wel

Mijn impressie was, dat heel de organisatie er alles aan deed om het voor iedereen aangenaam te maken.

Iedereen was super behulpzaam, zowel bij de rondrit, de fuif, de bbq, het ontbijt.

De kwaliteit van de catering was hoogstaand, ik twijfel sterk of er ook maar iemand niet verzadigd was.

De rondrit op zaterdag was lang, veel kasseien, maar ook zeer mooi, ze deed de streek alle eer aan.

Chapeau voor de wegkapiteins, alle medewerkers, de vriendelijke en charmante bediening.

Dit was elke eurocent meer dan waard, bedankt.

Link naar reactie

@ Vespadiverso: geen defensieve houding nodig, manneke, gezien het geenszins een aanval was naar de organisatie. 
Ver van zelfs: ik gaf aan dat we wss volgend jaar terug komen.  
 

Ik ga ervan uit dat ik gewoon mijn mening mag geven, toch? 
Of wens je een kortzichtige mening met enkel de positieve punten (die er zéker waren!)?  <_<

 

Verder blijf ik erbij dat simpele bewegwijzering makkelijker zou geweest zijn voor de bezoekers. 
Maar in the end waren we toch nummer 301 en 302 die de weg vonden.

En bij de haren sleuren kan idd niet bij iedereen.  Ik ben zelf een pletskop.

Get real...

Link naar reactie

hoezo geen wegwijzers ? Op bepaalde plaatsen stonden deze wel hoor , maar je kan ze niet overal hangen , misschien zijn er zelfs een paar weggehaald ?

9ez8.jpg

Link naar reactie

hoezo geen wegwijzers ? Op bepaalde plaatsen stonden deze wel hoor , maar je kan ze niet overal hangen , misschien zijn er zelfs een paar weggehaald ?

9ez8.jpg

waarschijnlijk gepikt als collectors item ;)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...