Jump to content
Vespaforum.be
RoflGts300

De Beloofde Gps-Routes!

Recommended Posts

Laat weten wanneer de link niet meer werkt. Volgens mij is het 14 dagen en dan gedaan ...

Groeten,

Rolf

leuke basis,

maar ik werk toch nog altijd liever met de onroute motorkaarten ;-)

Spijtig van de kostprijs van die onroute ... zeker met die extra mappacks die stukken van mensen kosten ...

Super, eerst volgende vrij weekend trek ik er alvast op uit om een aantal van die routes te verkennen :-)

Dikke merci Rolf !!!

Kvraag mij soms af wat er mis is met zo maar op de wilde boef ritjes te doen , of wat er mis is met een gewoon wegenkaart...

Oei, dan word ik ook oud doe just hetzelfde;)

Grtjs

Makke

@ Gette :Ik weet het ... . maar der zen der tegenwoordig die zonder hunne GPS volledig verloren zen

@ Gette :Ik weet het ... . maar der zen der tegenwoordig die zonder hunne GPS volledig verloren zen

ja das waar,

voor de meeste onnozele vespa ritjes is het eigenlijk een beetje overbodig.

maar voor de meerdaagse-tochten is het toch een verdomd handig dink

ja Quick ... in de brusselse voorstad in de gietende regen :P

...en zeggen dat ze nog niet zo heel lang geleden altijd landkaarten & stratenplans gebruikten...<;)

Ik ben niet zo bekend met die route software. Kan iemand mij even uitleggen hoe je die routes kan gebruiken en met wat (merk, type enz..)

was da nie met uwe gps , vk ;)

De download is niet meer beschikbaar... Ik was te laat. Enige kans voor een tweede poging? Zijn de routes in gpx?

De download is niet meer beschikbaar... Ik was te laat. Enige kans voor een tweede poging? Zijn de routes in gpx?

SPIJTIG! ;)

Ik zal vanavond nog is ne keer opnieuw online zwieren, als ik het niet vergeet. :P

Als er nog mensen zijn die deze routes in hun bezit hebben, ze mogen ze altijd eens doorsturen naar mij.

Alvast bedankt.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By GuntherV
      Hallo, ik heb me gisteren een tomtom rider 50 aangeschaft. Installatie op de spiegelarm was geen probleem, maar ik zou hem graag van stroom voorzien. Er zat een kabel bij met een rode en zwarte (of witte) draad (ik heb hem niet bij de hand momenteel). Dus die zou ik in het stuur ergens moeten connecteren, maar ik heb geen idee waar. Kan ik dat bvb aan de koplamp doen? Of heeft iemnd een nder (en vooral beter) idee?
      Alvast bedankt.
      groetjes, 
      Gunther
    • By timve
      Ik heb een aanhangwagen te koop voor vespatransport.  zo goed als nieuw.  Voor een goed bod is hij van jou. richtprijs 320 euro.
      kleine wielen maar zeer stevig model met torsieas.  Heb er recent nog een 210 kg wegende moto mee verplaatst. 

• By Leo Binnemans
      Te koop: GPS Garmin Zümo 350LM. Robuust en waterbestendig. Voor gebruik op scooter, motor en in de auto. Met snelstart-handleiding, manual, met zuignapsteun en voedingskabel voor in de auto, met RAM-basisplaat en voedingskabel (maar zonder arm en zonder stuurbevestiging) voor op de scooter of motor, met gratis "lifetime" kaartupdates. Prijs: 125 euro.
      Voor meer info: bel 0479269857.

• By nero
      1ste bepijlde rit Classic Vespa Club Geraardsbergen
      Datum: 05/28/17 09:00 to 05/28/17 18:00

Op 28 mei organiseert Classic Vespa Club Geraardsbergen haar eerste officiële rit doorheen "Le Pays Des Collines". 
      Iedereen, ook de "moderne" vespa's zijn welkom! 
      Meer info op de flyer en onze website!
      http://www.classicvespaclubgeraardsbergen.be/uncategorized/1ste-officiele-bepijlde-rit-28-mei-2017/
      Tot dan! 
      Groetjes, nero. 

1ste bepijlde rit Classic Vespa Club Geraardsbergen
    • By DanielVTh
      Ik heb een gts300 ie, bj 2013. Ikmwil me graag een gps aanschaffen maar weet niet goed welk model. En ook de wijze van bevestigen interesseert me. Ik maak liever geen gaten indien niet strikt nodig. Hoe sluiten jullie deze aan? Alle tips, foto's en commentaren zal ik graag en met veel plezier lezen en bekijken. Alvast bedankt voor jullie reacties!
  • Create New...