Ga naar inhoud
Vespaforum.be

VCA Raduno Classico, 19 augustus 2012


Vespa Club Antwerpen

Aanbevolen berichten

Neje, ge zet ni den enige. Puur ter info,, alé, 't is maar da ge't weet he, maar er bestaat een negeerknop hier. Kan behoorlijk handig zijn.

ma een vind-ik leuk knop zou ek hier toch ook kunne appreciere zenne! want de jef is de lesten tijd wee in topforem!

proud member of the burning smallframes SC!

Link naar reactie

Gewoon rijden de zondag en scheuren met die banaan! Oldie of niet...

Wel hopen dat er veel oldies zijn, dan kunnen we elkaar langs de baan helpen door vooral naar de rijder te kijken hoe die zij probleem oplost en wij die ernaast staan het steeds beter weten :-))

Tot zondag! (met een oldie, check!)

Link naar reactie

ZIjn er foto's voor de thuisblijvers/werkers?

Link naar reactie

Ik denk dat de organisatie heef veel spuitbussen groene verf heeft gebruikt (;-) Goed en gastvrij georganiseerd !

Het was super aangegeven !

Alleen op de antwerpse kasseien werd mijn vespa haast helemaal uit elkaar geschud (;-)

Groeten van de hollanders die er ook waren (;-)

vrgr

Link naar reactie
Nog nooit iemand zo zwaar wegkapitein aspiratie zien hebben tijdens een bepijlde rit als Cortez ;)

Dat was jij toch met uw taske van het rood kruis, right?

Chapeau voor de rit, het gezelschap, den be-pijler, de wielerbrigade die het wat moeilijker kwam maken...

Alleen op de punten waar het echt nodig was @Euroscooter, scherp bochten waar bestuurders onze 'oversteek' niet zouden zien en oversteek op steenwegen. Was toch aangenaam dat de hele troep bij elkaar bleef ;)

En ik was trouwens niet de enige, deden dat met nog 2 andere Vespa rijders ;)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...