Ga naar inhoud
Vespaforum.be

VCA Raduno Classico, 19 augustus 2012


Vespa Club Antwerpen

Aanbevolen berichten

rolf zede gij ook zo ene van " name ,number and colours enz " ge vergeet wel dat uw ploegske al in zijn eerste levens jaren failiet was en door zijn eigen voor de eerste keer te verkopen aan de stad antwerpen door zijn originele club kleuren die geel zwart waren om te wisselen naar het rood^-wit van de stad en zo in leven kon blijven

grtz sidvespa

PS sorry (fajes en co maar hij gaat er iets te hard in naar mijn goesting )

Link naar reactie

"Resort" Diepvennen te Londerzeel...

9019635.jpg

Groet,AJ&Kaar

Aj & Karin, zie dat jullie nog een heerlijke plons hebben kunnen maken, je maakte ons jaloers als je dat vermelde, en dat zo dicht tegen de deur :) Als het deze dagen nogmaals zo warm is weten we waar naar toe!

Leuk jullie te leren kennen

C

Link naar reactie
rolf zede gij ook zo ene van " name ,number and colours enz " ge vergeet wel dat uw ploegske al in zijn eerste levens jaren failiet was en door zijn eigen voor de eerste keer te verkopen aan de stad antwerpen door zijn originele club kleuren die geel zwart waren om te wisselen naar het rood^-wit van de stad en zo in leven kon blijven

grtz sidvespa

PS sorry (fajes en co maar hij gaat er iets te hard in naar mijn goesting )

Nieje toch niet. Spijtig hè ;):P

Link naar reactie

Jongens, er was zondag ook een licht blauwe sprint met een 200 blok, her en der de verf eraf, een zooitje stickers en een oranje stuur. Ik vond dit wel een hele mooie scooter maar heb er helemaal geen foto's van genomen ofzo. Van wie van hier is die?

Link naar reactie

@cortez,

Echt een leuk zwembad,en maar 2,50 entree,en alles erbij,teras,douche,kleedruimte's...

tot de volgende rit/meeting,

Groeten,Karin&AJ

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...