Ga naar inhoud
Vespaforum.be

VCA Raduno Classico, 19 augustus 2012


Vespa Club Antwerpen

Aanbevolen berichten

altijd veel plastic aanwezig... :(

die zagen dan over pannes, remmen veel te kort,...

spijtig, heeft niks met VCA te maken, wel met de instelling "al is het een OLDTIMER rit, ik ga toch met mijn moderne!".

Link naar reactie

Mac, dat is al jaren het geval. het noemt wel raduno classico, maar als ze zetten "Iedereen is welkom! Toch willen wij onze leden oproepen om hun klassiekers van stal te halen", tja, dan is het hopen dat er een paar klassiekers verschijnen hé.

Link naar reactie
altijd veel plastic aanwezig... :(

die zagen dan over pannes, remmen veel te kort,...

spijtig, heeft niks met VCA te maken, wel met de instelling "al is het een OLDTIMER rit, ik ga toch met mijn moderne!".

Euhmm Fajes,

In miine coté wordt er geen onderscheid gemaakt tussen plastic/classic wanneer we gaan bollen,,,iedereen=gelijk en iedereen toont geduld en hulpvaardigheid,,nomather what ya scootin' at,

my2cents

CHEERS

Link naar reactie

@Cult:

Hey, ik ben hard mijn best aan't doen om zondag ook te kunnen rijden (babysit regelen enzo...)

Daarjuist nog een paar telefoontjes gedaan en 't ziet er goed uit.

Als ik het klaarkrijg kunnen we misschien samen naar ginder rijden?

Ik zoek wel niet te blijven tot de BBQ, na de rit moet ik direct terug richting Kempen.

Laat maar iets weten.

Link naar reactie
Euhmm Fajes,

In miine coté wordt er geen onderscheid gemaakt tussen plastic/classic wanneer we gaan bollen,,,iedereen=gelijk en iedereen toont geduld en hulpvaardigheid,,nomather what ya scootin' at,

my2cents

CHEERS

kan goe zijn Daxx, we kennen mekaar dan ook al lang genoeg om dat te weten.

maar mijn ervaring met de Raduno CLASSICO is anders, vooral op deze rit viel het mij geregeld op dat er weinig begrip was voor de typische pannes van een oldie (kabeltjes gebroken, uitlaatje los,...) en dat daar dan nog over gezaagd werd ook. komaan mensen, het is een rit voor klassiekers hé!

trouwens wat dat met uwe côté te maken heeft begrijp ik ook niet?

Link naar reactie

@Fajes ge hebt gelijk,da gezaag ivm pannes gaat erover,als ancien zijnde weet ge dat da er soms bijhoort,nietwaar?? en met mijne coté bedoel ik alle gasten waarmee ik scoot,zonder onderscheid vandaar,,,trouwens da onderscheid komt ook dik mijn strot uit.

CHEERS

Link naar reactie

@fajes: voor de ritten exclusief voor oldies hebben we de CVCA opgericht. Dan mag je je px zelfs thuis laten staan. Je bent blijven steken bij de clichés van toen je vertrok bij de VCA, no offence maar je kritiek vind ik onterecht.

Deze rit is een VCA rit op maat van de oldies. Veel andere ritten zijn tegenwoordig aan een tempo of van een afstand dat het bijna niet meer te doen is met bv een Faro Basso of smallframe. Maar deze rit wel. En aangezien het bepijld is, doe je het op eigen tempo. Je weet dat als je hierheen komt met je oldie, je niet de enige en de traagste zal zijn ! op veel ritten is het anders, niet ?

Iedereen is welkom, omdat VCA een gezellige club is die niet stigmatiseerd tussen zijn leden. En we hebben juist gemerkt dat veel leden die in aanraking kwamen met het wereldje via hun nieuwe GTS, vervolgens een oldie ernaast kochten.

Kom zondag eens rijden. Ik traceer je een Duveltje en we kunnen samen vertrekken vanuit Ekeren. Van mij mag je zelfs met een Lambretta komen:-)

Tot zondag ?

Link naar reactie

ik ben de laatste keer zo gedegouteerd geweest van de houding van sommigen dat bij mij de goesting over was! no offence Josse, maar die kritiek vond ik nu eenmaal terecht!

ik verontschuldig mij wel voor het feit dat ik nu pas zie dat de rit bepijld is ipv één grote groep. dat kan ik alleen maar toejuichen en doet mij denken aan de super toffe ritten zoals de puzzelrit van weleer.

ik hoop mee een Duvel te komen drinken als ik op tijd terug ben uit Nijlen (OldSkool Ridez) en rij ik met plezier mee! ja, met een Lambretta!! ;-)

en ge weet, ik zie jullie allemaal even graag hé!

Link naar reactie

@co-tje,

Als goed is staan wij op die camping Zaterdag en Zondag,

Bel mij anders Zaterdag of Zondag ochtend,Nul Zes 284 01 Zes 3 Zes,

Groet,Aj&Kaar

Link naar reactie

Jammer, ik ben op vakantie op dat moment. Have fun en niet te zat hè.

Link naar reactie

AJ, wij vertrekken zondagochtend , als jij en karin er een weekend van willen maken , neem ik aan dat je op zaterdag zult vertrekken (mailtje co-tje).

Gezamenlijk zult dus niet lukken , maar uiteraard van harte welkom .

We rijden met allemaal oldie's ... .Sprint , P200 , rally 200 en Sprint Veloce ... net nog nagekeken ... .(de Veloce dan ) (;-)

Tot zondag !

Gr

Link naar reactie

Ik vertrek zondag vanuit Opwijk/Asse/Dendermonde, iemand zin om mee te rijden of ergens aan te sluiten?

En wat een weertje geven ze dit weekend, beschermende kledij zal massaal aanwezig zijn ;)

C

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...