Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Mijn project vgla misa 1960


jeng

Aanbevolen berichten

haha, dude, die schroeft gewoon onder aan je frame zoals je originele staander.

ik heb het zo niet met die die achteraan aan je bout zitten. veel te veel gewicht op die belangrijke bout.

Link naar reactie

Gisteren de vespa volledig geslist en gepolijst, staat superstrak in de lak nu. Wordt vandaag volledig behandeld met tectyl(anti roest product)en dan kunnen we vanaf morgen beginnen met de montage en afwerking. Nu de papieren nog in orde krijgen en binnenkort de eerst ritjes maken op de baan zolang hij nog niet verkocht is.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik lees hier gegelmatig dat sommigen hun vespa niet goed loopt doordat de benzineslang te lang is. Hoe lang moet de benzine slang eigenlijk zijn want ik heb een nieuwe aangekocht en deze is veel te lang naar mijn mening.

foto's maken is niet gelukt zal voor vandaag of morgen zijn.

Link naar reactie

net lang genoeg. Je sluit de slang aan aan je tank en steekt die dan door tot de carbu. trek eraan dat ze "licht" gespannen staat en snij af. haal het dekseltje waar de aansluiting van de slang aan de carbu zit er eerst af om je slang deftig aan te sluiten, een schroef het dan er terug op.

Link naar reactie
Zal vanavond eens een paar fotokes proberen te maken en te posten.

hoe de slang moet komen is basic fysica, lichte helling, zo rechtstreeks mogelijk... ik heb op mijn scooterke dat ik net heb en nog in rodaach is wel een naftfilterke tussesteke en dus nen belachelijke bocht moet nemen, maar zorgt opt eerste ni direct voor veel problemen, op termijn ga ik da wel verandere

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...