fajes Geplaatst: 1 augustus 2012 Delen Geplaatst: 1 augustus 2012 haha, dude, die schroeft gewoon onder aan je frame zoals je originele staander. ik heb het zo niet met die die achteraan aan je bout zitten. veel te veel gewicht op die belangrijke bout. Link naar reactie
sindo Geplaatst: 6 augustus 2012 Delen Geplaatst: 6 augustus 2012 nu terug afschuren en even buiten in de regen zetten ))) ... Link naar reactie
jeng Geplaatst: 6 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2012 Da gaat niet lukken want dan roest hem niet waar er tin en plamuur zit. Zal voor een volgende projectje zijn. Want 1 ding is zeker dit is niet de laatste die ik mij aanschaf. Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 6 augustus 2012 Delen Geplaatst: 6 augustus 2012 Komt goed jeng! Kan je mij even mailen aub. Link naar reactie
jeng Geplaatst: 6 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2012 Is ondertussen ook te koop maar wordt eerst volledig afgewerkt.Kan eventueel ook geruild worden. liefst tegen iets in originele lak of lambretta. Link naar reactie
jeng Geplaatst: 7 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2012 Gisteren de vespa volledig geslist en gepolijst, staat superstrak in de lak nu. Wordt vandaag volledig behandeld met tectyl(anti roest product)en dan kunnen we vanaf morgen beginnen met de montage en afwerking. Nu de papieren nog in orde krijgen en binnenkort de eerst ritjes maken op de baan zolang hij nog niet verkocht is. Link naar reactie
bardi Geplaatst: 7 augustus 2012 Delen Geplaatst: 7 augustus 2012 Ziet er goed uit! Alleen spijtig, dat je het stuk metaal waar je koppelingshendel inkomt, meegespoten hebt... Mvg, Bardi Link naar reactie
jeng Geplaatst: 8 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2012 Ziet er goed uit! Alleen spijtig, dat je het stuk metaal waar je koppelingshendel inkomt, meegespoten hebt... Mvg, Bardi Dit is naar mijn weten toch altijd zo? Link naar reactie
jeansprint Geplaatst: 8 augustus 2012 Delen Geplaatst: 8 augustus 2012 Is inderdaad zo met een Sprintstuur, die Bardi toch... Link naar reactie
bardi Geplaatst: 8 augustus 2012 Delen Geplaatst: 8 augustus 2012 Oeps, sorry, foutje...succes verder, keep posting! mvg, Bardi Link naar reactie
jeng Geplaatst: 20 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2012 Montage neemt veel tijd in beslag met deze warmte. Hoe monteren jullie de voetstrips eigenlijk met popnagels, de speciale schroefjes of met de klinknagels die je langs onderen moet platkloppen? Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 20 augustus 2012 Delen Geplaatst: 20 augustus 2012 Liefst met klinknagels, nooit met popnagels. Als eventueel alternatief - als het bij je vespa past: verzonken imbus boutjes met een dopmoertje. Link naar reactie
jeansprint Geplaatst: 21 augustus 2012 Delen Geplaatst: 21 augustus 2012 Foto's jeng? Link naar reactie
wijlen de Makke Geplaatst: 22 augustus 2012 Delen Geplaatst: 22 augustus 2012 Yep Fotoooooo's Grtjs Makke Link naar reactie
Hatefreak Geplaatst: 22 augustus 2012 Delen Geplaatst: 22 augustus 2012 Even off-topic : @Makke : ging jij ook geen foto's posten van uw herstelde scooter? Link naar reactie
wijlen de Makke Geplaatst: 22 augustus 2012 Delen Geplaatst: 22 augustus 2012 Yep, da was wel de bedoeling maar, da stom foto toestel heeft het begeven,incl.de sd kaart. Heb er wel een paar op mijn gsm staan maar die krijg ik nie over op mijn PC. Moet da nog uitvissen. Grrrrmbl kl. technologie. Grtjs Makke Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 22 augustus 2012 Delen Geplaatst: 22 augustus 2012 ZO een foto bedoelde @hatefreak en nu modus ' back on topic' we want pictures!!! Groetjes Link naar reactie
wijlen de Makke Geplaatst: 22 augustus 2012 Delen Geplaatst: 22 augustus 2012 Wel vroeger was helemaal blauw en alles wat nu in bloot staal staat was eraan inclus het onderste gedeelte van het stuur dat gebroken was., en het been schild voor een groot deel terug gezet. Dit gewoon even ter info. Thanks Arti. Grtjs Makke Link naar reactie
jeng Geplaatst: 22 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2012 Zal vanavond eens een paar fotokes proberen te maken en te posten. Link naar reactie
jeng Geplaatst: 23 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2012 Ik lees hier gegelmatig dat sommigen hun vespa niet goed loopt doordat de benzineslang te lang is. Hoe lang moet de benzine slang eigenlijk zijn want ik heb een nieuwe aangekocht en deze is veel te lang naar mijn mening. foto's maken is niet gelukt zal voor vandaag of morgen zijn. Link naar reactie
sindo Geplaatst: 23 augustus 2012 Delen Geplaatst: 23 augustus 2012 net lang genoeg. Je sluit de slang aan aan je tank en steekt die dan door tot de carbu. trek eraan dat ze "licht" gespannen staat en snij af. haal het dekseltje waar de aansluiting van de slang aan de carbu zit er eerst af om je slang deftig aan te sluiten, een schroef het dan er terug op. Link naar reactie
Smook Geplaatst: 23 augustus 2012 Delen Geplaatst: 23 augustus 2012 Zal vanavond eens een paar fotokes proberen te maken en te posten. hoe de slang moet komen is basic fysica, lichte helling, zo rechtstreeks mogelijk... ik heb op mijn scooterke dat ik net heb en nog in rodaach is wel een naftfilterke tussesteke en dus nen belachelijke bocht moet nemen, maar zorgt opt eerste ni direct voor veel problemen, op termijn ga ik da wel verandere Link naar reactie
wijlen de Makke Geplaatst: 23 augustus 2012 Delen Geplaatst: 23 augustus 2012 @Smook,als je zelf mengt heb je er hopelijk eentje genomen voor een diesel, anders laat hij de olie niet door met de gevolgen vandien. Grtjs Makke Link naar reactie
jeng Geplaatst: 27 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2012 Hier is er nog niet zoveel aan gedaan, dit weekend wel nog veel kunnen afwerken maar daar moeten nog foto's van gemaakt. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.