Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Mijn project vgla misa 1960


jeng

Aanbevolen berichten

Het rubberen matje en bijbehorende chroom lijstes op de middenconsole hoe zetten jullie dit vast? het lijkt mij het meest makkelijke met klinknagels (popnagels) maar dit is meestal minder mooi afgewerkt of zijn er ook die het met schroeven of iets dergelijks vastzetten?

Link naar reactie

Normaal zijn er bij een railsetje vijzen bij met schroefdraad maar zonder gleuf. Deze moet je er voorzichtig in kloppen.

Als je pouprevetten steekt ga je de gaten wat moeten vergroten. Inox-parkervijzen met gleuf en bolle kop zijn idd een alternatief.

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Ok dan ga ik daar eens achter zoeken, bedankt voor de tips.

Montage begint nu wel echt veel tijd in beslag te nemen, maar afwerking is het belangrijkste.

Het plaatje om de km teller vast te zetten ontbreekt nog en kan je nergens bijbestellen.Heeft er iemand een foto van hoe zoiets eruitziet? De lange vijs heb ik wel die draai je normaal in een plaatje vast welke je tegen de km teller aanschroeft. Zo hebben ze het mij toch uitgelegd, klopt dit?

Link naar reactie

Op paar onderdelen na is hem helemaal gemonteerd. Het achterlicht staat in back order bij sip en de beenschildranden passen niet fatsoenlijk.Iemand tips om deze te monteren, want heb schrik voor beschadigingen aan te brengen? Volgende opt programma is de stroom (wens me succes).

Link naar reactie

Vespa staat zo goed als klaar. Ben aant wachten op nr-plaat die vandaag of morgen zou komen.dan gaat hem weg voor motor etc af te stellen.Dan is het tijd om ... hem terug in de garage te zetten en te verkopen of daar tot het volgende goede weer neer te zetten.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...