Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Mijn project vgla misa 1960


jeng

Aanbevolen berichten

Dat zal de tijd uitwijzen.Tis dat ik door de tijd van de restauratie en het surfen op het forum hier meer en meer ben beginnen zien in vespas in o-lak en lambretta of iets wat ik altijd al wilde hebben iets net na wo 2 terrot,gillet,peugeot of dkw etc.. Als ik er geen goeie prijs voor krijg blijft hem maar er komt iets in o-lak bij.

Link naar reactie

Wie kan mij een duidelijk stroomschema bezorgen voor mijn vespa zonder batterij. vooral het probleem is het aanlsuiten bij de motor.

zaterdag de eerste ritten gemaakt,liep vrij goed enkel in hoog toerental hield hij beetje in. Voorrem is een ramp.

Link naar reactie

voorrem probeer ik ook niet te gebruiken, heb altijd met motor gereden en dan is de reactie van de voorrem te gebruiken normaal.remmen werken wel beetje voor maar komen moeilijk terug.

het schema had ik ook al bij mij komen de kleuren alleen niet overeen en tis toch een kabelboom voor mijn scoot. zal beetje zoekwerk worden.

Link naar reactie

Welke Motor steekt eronder? ben den draad even kwijt. Als het de originele is dan klopt de verhouding niet meer met je wiel diameter, in u geval ga je weinig toeren maken, het volstaat dan wel om een koppeling met (meer/minder) tanden te steken anders moet uw blok weer open

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...