mr160 Geplaatst: 17 januari 2013 Delen Geplaatst: 17 januari 2013 Is dat niet de schroef die bovenop de carburator staat Nee die bovenop de carburator staat, hiermee regel je toch het stationair toerental? Ja Edit zegt: janvda was sneller Link naar reactie
jeng Geplaatst: 18 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2013 Ok, thanks voor den uitleg. Link naar reactie
jeng Geplaatst: 28 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2013 Dees weekend de revisie van carburator uitgevoerd.Maar als ik u de benzine kraan openzet loopt de benzine er onmiddellijk uit. De vlotternaald was nochtans dezelfde en de vlotter marceerde ook in het vlotter huis.Iemand hier een verklaring voor? Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 28 januari 2013 Delen Geplaatst: 28 januari 2013 waar komt de benzine vandaan? uit het koperen busje waar de mix uit loopt, of zit het kapje met het filter er onder niet goed? Link naar reactie
jeng Geplaatst: 28 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2013 Kon het niet goed zien ga het vandaag eens nakijken. Wat kan het zijn als het uit het koperen busje komt? Want als het dat dekseltje is dan kom ik er snel achter. Link naar reactie
jeng Geplaatst: 1 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2013 Weet er iemand waar je van die clipsen kan krijgen om de die vin op het voorspatbord te bevestigen, of hoe monteren jullie dat als jullie die clipsen niet meer hebben? Hoorde hier al kit maar daar ben ik zo geene voorstander van. Deze week achterlicht gemonteerd (http://www.vespaclassicparts.com/product_info.php?cPath=20&products_id=65&osCsid=8cde5fcbd2b3763e1ad708debeef7454) maar paste van geen kanten die ronding trok op niks stond aan de zijkant volledig open. Dan maar zelf helemaal bijgewerkt met de dremel. Dit is niet het juiste achterlicht, had het juiste in bestelling staan bij sip maar kregen het maar niet binnen. iemand die eventueel nog het juiste achterlicht heeft liggen? Link naar reactie
jeng Geplaatst: 1 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2013 probleem met carburator zijn ook opgelost. Link naar reactie
flyingpig Geplaatst: 2 februari 2013 Delen Geplaatst: 2 februari 2013 Weet er iemand waar je van die clipsen kan krijgen om de die vin op het voorspatbord te bevestigen, of hoe monteren jullie dat als jullie die clipsen niet meer hebben? Hoorde hier al kit maar daar ben ik zo geene voorstander van.Deze week achterlicht gemonteerd (http://www.vespaclassicparts.com/product_info.php?cPath=20&products_id=65&osCsid=8cde5fcbd2b3763e1ad708debeef7454) maar paste van geen kanten die ronding trok op niks stond aan de zijkant volledig open. Dan maar zelf helemaal bijgewerkt met de dremel. Dit is niet het juiste achterlicht, had het juiste in bestelling staan bij sip maar kregen het maar niet binnen. iemand die eventueel nog het juiste achterlicht heeft liggen? clips kan je bestellen bij SIP of FABORY ( moet je ze wel per 500 pakken ;-) ) Link naar reactie
nero Geplaatst: 3 februari 2013 Delen Geplaatst: 3 februari 2013 iemand die eventueel nog het juiste achterlicht heeft liggen? En hoe moet dat er dan wel uitzien? Groetjes, nero. Link naar reactie
jeng Geplaatst: 4 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2013 In ieder geval moet de ronding aan de achterkant van het licht al passend zijn, dit was bij dit licht helemaal niet het geval. Link naar reactie
jeng Geplaatst: 14 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2013 Vesp zo goed als klaar om mee rond te toeren. Foto's van hoe hij er momenteel uitziet komen eraan. Optisch is hij niet zoveel veranderd alleen is alles beter afgewerkt en de elektronica zijn ook afgewerkt. Nu de carb gereviseerd is loopt hij ook veel beter en werkt de vlotter ook terug. Link naar reactie
nero Geplaatst: 16 februari 2013 Delen Geplaatst: 16 februari 2013 Die 8" wielen onder een 10" spatbord vind ik niet echt geslaagd, voor de rest een nette scoot. Groetjes, nero. Link naar reactie
Gas geven Geplaatst: 16 februari 2013 Delen Geplaatst: 16 februari 2013 Wielen te zwart,te klein, te haarig . Maar mooi lakwerk. Link naar reactie
JoeVespa Geplaatst: 17 februari 2013 Delen Geplaatst: 17 februari 2013 Zijn da banden of cactussen? ) Link naar reactie
jeng Geplaatst: 17 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2013 michelin s83 toch geen onbekend type band denk ik zo. Link naar reactie
jeng Geplaatst: 18 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2013 Dus de bandjes zijn dan toch goedgekeurd? Vandaag de platen aangevraagd. Link naar reactie
jeng Geplaatst: 25 april 2013 Auteur Delen Geplaatst: 25 april 2013 Eerste kilometers goed doorstaan,vind hem enkel aan de "luie" kant. Iemand tips om hem beetje meer power te geven vind dat hij te langzaam op toeren komt. Link naar reactie
sindo Geplaatst: 26 april 2013 Delen Geplaatst: 26 april 2013 wat voor blokje steekt er eigenlijk onder? Link naar reactie
jeng Geplaatst: 18 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 18 juni 2013 Blokje ondertussen laten afstellen en bijwerken. Loopt supergoed nu. Eerste ritten zijn gemaakt en hij blijft goed rijden. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.