Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Mijn project vgla misa 1960


jeng

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Dees weekend de revisie van carburator uitgevoerd.Maar als ik u de benzine kraan openzet loopt de benzine er onmiddellijk uit. De vlotternaald was nochtans dezelfde en de vlotter marceerde ook in het vlotter huis.Iemand hier een verklaring voor?

Link naar reactie

Weet er iemand waar je van die clipsen kan krijgen om de die vin op het voorspatbord te bevestigen, of hoe monteren jullie dat als jullie die clipsen niet meer hebben? Hoorde hier al kit maar daar ben ik zo geene voorstander van.

Deze week achterlicht gemonteerd (http://www.vespaclassicparts.com/product_info.php?cPath=20&products_id=65&osCsid=8cde5fcbd2b3763e1ad708debeef7454) maar paste van geen kanten die ronding trok op niks stond aan de zijkant volledig open. Dan maar zelf helemaal bijgewerkt met de dremel. Dit is niet het juiste achterlicht, had het juiste in bestelling staan bij sip maar kregen het maar niet binnen. iemand die eventueel nog het juiste achterlicht heeft liggen?

Link naar reactie
Weet er iemand waar je van die clipsen kan krijgen om de die vin op het voorspatbord te bevestigen, of hoe monteren jullie dat als jullie die clipsen niet meer hebben? Hoorde hier al kit maar daar ben ik zo geene voorstander van.

Deze week achterlicht gemonteerd (http://www.vespaclassicparts.com/product_info.php?cPath=20&products_id=65&osCsid=8cde5fcbd2b3763e1ad708debeef7454) maar paste van geen kanten die ronding trok op niks stond aan de zijkant volledig open. Dan maar zelf helemaal bijgewerkt met de dremel. Dit is niet het juiste achterlicht, had het juiste in bestelling staan bij sip maar kregen het maar niet binnen. iemand die eventueel nog het juiste achterlicht heeft liggen?

clips kan je bestellen bij SIP of FABORY ( moet je ze wel per 500 pakken ;-) )

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Vesp zo goed als klaar om mee rond te toeren. Foto's van hoe hij er momenteel uitziet komen eraan. Optisch is hij niet zoveel veranderd alleen is alles beter afgewerkt en de elektronica zijn ook afgewerkt. Nu de carb gereviseerd is loopt hij ook veel beter en werkt de vlotter ook terug.

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...