Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Hoe kan ik mijn 'verbruinde' whitewall banden het best terug 'white' krijgen aub?


Scoothony

Aanbevolen berichten

raar maar waar, shampoo is een zeer geconcentreerd poetsmiddel... probeer maar eens smeer van uw handen te wassen: beetje shampoo en warm water...

verder ook aan te raden: wara (niet overal verkrijgbaar) maar een zeer straf biologisch product. geen gevaar voor rubber dus. dit is wat ik heb gebruikt voor mijn whitewalls

Link naar reactie

papier + naft.

Does the trick bij mij! :)

Mijn bandje was vuil toen ik het kocht. eerst met naft op gegaan voor het vil, daarnaa met water voor de blauwe beschermlaag.

Daarna wast bandje weer vuil, dus weer met naft opgevlogen :). En tis nie dagge nooit gene naft bij de hand hebt he ^^

Link naar reactie

Als ze bruin zijn, zijn ze versleten, toch? Net als bij tandenborstelkopjes; nieuwe kopen! En dan gewoon goeie veilige zwarte (mompelt iets met jeanetten)

Link naar reactie

het allerbeste is een pilleken anti depressiva nemen , half uurtje wachten en met een droge vod op de banden vrijven , de bandjes zullen niet wit zijn , maar het zal u ook niet meer kunnen schillen

Link naar reactie

Rofl,

Er zijn tegenwoordig toch genoeg goede merken die whitewall banden verkopen?

Ik snap echt het nut niet van zelf tijd en geld te steken in het beschilderen van zwarte banden of witte zijflappen te gaan bevestigen...

Raf, misschien een tip van merk pillekes en vod? Valium en versleten onderbroek?

mvg, Bardi

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...