Jump to content
Vespaforum.be

Expo 1958 / Eurovespa 58 Brussel

gem

Recommended Posts

Ik heb de nummers 1 tot 44.  Er is zeker nog een nummer 45 geweest, maar hoe ver dat daarna gaat weet ik niet.

De Duitsers hadden ook een blad, iemand in hun club heeft die allemaal gescand en online gegooid. Moest iemand die willen, laat maar weten via privebericht.

IMG_20200501_143731.jpg

• Like 1
30 minuten geleden, dave zei:

Ik heb de nummers 1 tot 44.  Er is zeker nog een nummer 45 geweest, maar hoe ver dat daarna gaat weet ik niet.

De Duitsers hadden ook een blad, iemand in hun club heeft die allemaal gescand en online gegooid. Moest iemand die willen, laat maar weten via privebericht.

IMG_20200501_143731.jpg

Gdvr... waar vind je dat? Schitterend! Ik wist niet dat er zoveel waren. In de boekjes staat ook dat je “vespa sigaretten” moest roken. Ik heb nr 18-24-34-36-38 en 39. 

:-) veel luisteren naar de oudere generatie he

ik denk dat @sidvespa zo'n sigaretten heeft liggen

beetje off-topic aan t gaan, of ik begin een nieuwe topic met mijn vespa bretellen en sokken

IMG_20200501_155506.jpg

20 uur geleden, dave zei:

beetje off-topic aan t gaan, of ik begin een nieuwe topic met mijn vespa bretellen en sokken

Is goed Dave, maar uw Vespa-onderbroeken hoefde niet te showen 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By mr160
      Scan Advertentie 1965 met Prijslijstje 

• By Wilby
      Voor onze Nederlandse vrienden, ik ben  begonnen aan de restauratie van een VNB4 Misa die blijkbaar verkocht is geweest in Den Bosch Nederland.
      Het logo staat op de linkerbil maar helaas er ontbreken 1 of 2 letters. Iemand die daarover iets weet. 

• By sidvespa
      Ik weet dat de kans klein is maar  wil toch proberen
      Zoals te titel vermeld ben ik op zoek naar oude postkaarten van Vespa , liefst originele die gedrukt werden in opdracht van piaggio om reclame te maken , deze zijn te herkennen aan hun achterkant meestal staat hier een bedrukking van het oude piaggio teken of de tekst vespizzatevi 
      meestal zijn ze ook gedrukt door de drukker "Dita giuseppe Lang S.p.a " zie eerste foto 

grtz sidvespa 

• By nero
      Heeft er iemand nog foto's ( digitaal) op zijn pc staan van expo '58 ? Omdat in ons rusthuis de seniorenmaand in het teken staat van expo '58 gaan we (proberen) een vespa te stallen samen met enkele foto's (in groot formaat) om de link te maken met expo '58. De kwaliteit moet niet super zijn, maar toch iets beter dan die ene foto die ik op internet gevonden heb. Je mag de foto's doormailen naar pieter.d_hondt@skynet.be . Hartelijk dank op voorhand, nero.
    • By Mahieu
      PRACHTIGE SITE !!!
      http://users.skynet.be/rentfarm/expo58/

groeten Luc
  • Create New...