Ga naar inhoud
Vespaforum.be

promo t-shirts Vespa World Days 2013


Vespa World Days 2013

Aanbevolen berichten

als zelfs den erix het begrepen heeft, moet de tekst toch wel duidelijk genoeg zijn geweest ;-)

Dan geef ik eens een positieve reply en dan krijg ik zo'n typische rotopmerking. Oh neen, er staat een smily achter...

Link naar reactie
als zelfs den erix het begrepen heeft, moet de tekst toch wel duidelijk genoeg zijn geweest ;-)

Dan geef ik eens een positieve reply en dan krijg ik zo'n typische rotopmerking. Oh neen, er staat een smily achter...

was zeker niet negatief bedoeld

Link naar reactie
als zelfs den erix het begrepen heeft, moet de tekst toch wel duidelijk genoeg zijn geweest ;-)

Dan geef ik eens een positieve reply en dan krijg ik zo'n typische rotopmerking. Oh neen, er staat een smily achter...

was zeker niet negatief bedoeld

Vandaar de smiley zeker. :-)

Link naar reactie

@Lene, als je op 11/03/2012 naar de Antwerp custom show zou gaan kan je er zelf eentje kopen.

Lukt dat niet voor jou dan wil ik er wel eentje meebrengen. Dan moet je me wel nog even je maat door bellen of sms-en.

Link naar reactie
@Lene, als je op 11/03/2012 naar de Antwerp custom show zou gaan kan je er zelf eentje kopen.

Lukt dat niet voor jou dan wil ik er wel eentje meebrengen. Dan moet je me wel nog even je maat door bellen of sms-en.

Meten is weten Joene ;-)

Link naar reactie
  • 8 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...