Ga naar inhoud
Vespaforum.be

promo t-shirts Vespa World Days 2013


Vespa World Days 2013

Aanbevolen berichten

Beste vespisti,

Wegens het grote succes binnen de VCB, lanceren wij een tweede bestelling van promo t-shirts Vespa World Days 2013.

Deze keer krijgt iedereen de gelegenheid om t-shirts te bestellen bij de organisatie.

Het verdelen van de t-shirts zal plaatsvinden op de custom show te Antwerpen op 11/03/2012 of op de Giro di Anversa van Vespaclub Antwerpen op 15/04/2012.

De t-shirts worden aangeboden tegen 15€/stuk.

Mensen die zeker willen zijn dat er een t-shirt gereserveerd klaar ligt kunnen een bestelling doorgeven via tshirts@vespaworlddays2013.com en dit ten laatste 15 februari 2012.

Gelieve aantal, man/vrouw en maat door te geven bij uw bestelling.

Om praktische redenen vragen wij dat clubs zoveel mogelijk hun bestellingen groeperen.

De afrekening dient cash te gebeuren bij ontvangst (aantal t-shirts x 15€)

Momenteel kunnen wij nog geen verdere informatie geven omtrent datum en locatie.

Van zodra we deze info kunnen en mogen vrijgeven houden we jullie hier zeker op de hoogte.

296134_284637014881639_233289426683065_1277938_1733124159_n1.jpg

Link naar reactie
[stout modus on] en moet je lid zijn van een Vespa Club om dit T-shirt te kunnen kopen? [stout modus off]

Als je de tekst goed leest dan zie je dit staan:

"Deze keer krijgt iedereen de gelegenheid om t-shirts te bestellen bij de organisatie".

Iedereen staat er, dus moet je niet perse lid zijn van een VC.

Commercieel gezien vind ik dit wel een zeer goede zet van VCB. Nu gaan er al een hoop mensen een jaar op voorhand met een VWD2013 T-shirt rondlopen = gratis reclame op treffens, rondritten en het spijst de clubkas van VCB...

Link naar reactie
Nu gaan er al een hoop mensen een jaar op voorhand met een VWD2013 T-shirt rondlopen = gratis reclame op treffens, rondritten en het spijst de clubkas van VCB...

ikke nie doen nie

Link naar reactie
@ Krikke, is inderdaad de kans, maar we hadden reeds de kans om deze te kopen via onze club. En waarom ik deze nog niet heb gekocht?????? Zie post hierboven. Of moet ik in 2013 nog eentje kopen voor mijn verzameling met datum en plaats?

Dat is idd een optie...een t-shirt heb je toch nooit te veel? ;-)Neemt niet weg dat ik ook wel wil weten waar het zal plaats vinden!

Link naar reactie

een stukje uit de FAQ van de weldra gelanceerde website:

Wie is er welkom op de VWD?

De Vespa World Days worden voornamelijk georganiseerd voor de leden van alle aangesloten vespaclubs wereldwijd. Deze aangesloten clubs vormen immers de basis van de wereldwijde vespascene alsook de Vespa World Club. Zonder deze beiden zouden er dus ook geen Vespa World Days zijn.

Momenteel wordt er gewerkt aan een toegangsprocedure voor niet-leden. deze dient nog gevalideerd te worden door de Vespa World Club.

Het moment dat hierover nieuws is, brengen we jullie zeker op de hoogte.

Link naar reactie

joene en co ik snap heel de comotie van jullie niet hoor waarom begrijpen de meeste niet dat dit enkel voor leden van een club is ???

ik ben in 1998 voor de eerste keer naar eurovespa in groningen geweest hiervoor heb ik mij destijds speciaal aangesloten bij een erkende vespa club

grtz sidvespa

Link naar reactie

idem als Quick

iedereen mag T-shirtjes kopen maar niet iedereen mag binnen => dat geef ik liever 15 euro aan een T-shirt van Rinus

Link naar reactie
Dus Greet legt er maar al eentje klaar .

Laat maar komen Greetje ;-)

Link naar reactie

Maar ik dacht wel dat ge de rit zo kon meedoen . Dus wat is eigenlijk het probleem .

En eigenlijk vindt ik da wel ne bonne T-shirt .Dus Geert legt er maar al eentje klaar .

Ps . Het zit nie verkeerd hier bij de VCB , maar wel bij die gasten van Vespa zelf .

Want ik weet dat zo'n meeting het organiserend land altijd met ne finaciele kater achterlaat

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...