Ga naar inhoud
Vespaforum.be

11/03/2012 Antwerp custom show nr 13!


king of the hill

Aanbevolen berichten

Wat voor een scooter was het dit jaar? Heb er nu eigenlijk niet op gelet?

Link naar reactie

Hoi gasten,

Het waren leuke dagen. En ja veel foto's genomen... maar die zijn toch maar met een simpel digitaal broekzakcammeratje vastgelegd. Dus ik verbaas met van de reacties dat ze goed zijn. Dus bedankt voor de complimenten maar ik denk dat er nog betere fotografen aan het werk waren en ben wel eens benieuwd naar hun pics

@cult... ook knappe pics

GRTS Danny

Link naar reactie
gvd dacht dat de rit om 14u was, aangekomen om 13.45u en geen kat te zien :( heb de Geert met de Lammy nog zien rijden op de Plantin Moretus en toen viel hem, snel nr huis Vespa halen maar te laat...

Ik zen wel ni gevallen ze deze keer!!

Link naar reactie

@ BlackLambretta (aka BlueVespa): Denilson wil waarschijnlijk zeggen dat zijnen euro viel toen hij u zag voorbij knallen dat er dus een rondrit was voor de customshow. :-)

En bij deze toch ook maar even vermelden dat de rondrit dik in orde was (heel hoge funfactor en zo moet dat zijn!) en dat de beurs weer een topperke van formaat was! Als het goed is mag het ook gezegd worden hé. :-)

Link naar reactie
Kent iemand deze (franstalige man)? Hij verkocht een vespa sprint, maar ook een sprint volece blokje

ik wou op het eind nog bij hem langsgaan, maar ik kon hem nergens meer vinden...

geen idee, maar ik heb de sukelaar nog even mee zen vespa's in zen camion helpen duwen...

Link naar reactie

@rusor: sorry voor het "stelen" van uw foto...

@JoeVespa en andere

Daar dienen die foto's voor he jongens... Zij die foto's van willen hebben of gebruiken pluk ze maar gewoon van mijn site. Gewoon rechtermuisknop en opslaan op jullie computer... daarna kan je ermee doen wat je maar wil :):):):):)

GRTS Danny

Link naar reactie

merci aan allen die geholpen hebben om ook deze editie een groot succes te maken !!

LCNoord voor de ride out , de dj's op het feest en tijdens de show Mr fried G - Will - Kris Vb - Modest men - DImi en FRans , en natuurlijk ook de clubs en scooteristen die hun scooter kwamen showen !!

thanks gasten zonder jullie geen show .

ook bedankt aan het talrijk opgekomen publiek , hopelijk vonden jullie het ook leuk en wie weet zien we dan volgend jaar een scooter van jullie in Antwerpen .

bedankt , merci , thanks

see ya

tim

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...