Ga naar inhoud
Vespaforum.be

11/03/2012 Antwerp custom show nr 13!


king of the hill

Aanbevolen berichten

wat betreft de verzekering van de tentoongestelde scooters :

wij voorzien geen extra verzekering voor jullie scooters , scooters showen is op eigen risico.

nu moet ik wel zeggen dat we bij de 12 vorige edities nooit klachten hebben gekregen , zoals ook hier reeds aangehaald gaan wij ervan uit dat iedereen zijn stand zelf in de gaten houdt .

de eerste jaren van de show gebruikten we nog paaltjes met linten om rond de scooters te zetten , dit bleek echter een averechts effect te hebben want mensen gingen dan maar over die linten stappen met omgevallen paaltjes tot gevolg.

er hebben in het verleden al zeer zeldzame en zeer dure scooters gestaan zonder enige problemen dus verwacht ik ook deze keer dat de bezoekers hun gezond verstand gebruiken en de scooters met respect behandelen , we zijn tenslotte allemaal scooter liefhebbers onder elkaar .

greetz

tim

Link naar reactie

wij, LCN, komen ook pas aan rond 13h. dus, beste Jozef, het kan iets later zijn.

maar 13h30 zal toch zo ongeveer het uur van vertrek zijn.

het ritje zal niet zo lang en ver zijn, kwestie van genoeg tijd te hebben voor een drankje op de pitstop. :)

Link naar reactie

Fajes, is dat dezelfde pitstop da afgelopen jaren. Heb ni veel tijd zaterdag omdat ik naar een trouwfeest moet, maar tussendoor snel een pintje komen drinken kan altijd natuurlijk

Link naar reactie

Vanuit Leuven wordt er zondag vertrokken van aan de Vaartkom om 09h30 ! Wie wil aansluiten en kan volgen is welkom ;-)

Link naar reactie
mmm tempting maar 100 km is gelijk aan 10 liter pfff

seg, da zegde gij elke keer... ofwel koopt ge uw eigen iets waar ge mee kunt rijden ofwel komt ge met den trein en zwijgt ge! voila!

Link naar reactie
+/- 50 km

SC Primavera stijl 50 min

andere stijl 1 uur

quote=Joene]Nooit geweten dat SC Primavera stijl heeft... :-)

Stijl, da kunde nu ook al kopen hé Erix. Voor alle duidelijkheid, hiermee wil ik niet op de leden van SC Primavera schieten hé mannen.

Link naar reactie

Moon, bedoel je het 'ik-word-mod,met-m'n-visa-in-mijn-hand' - pakket? :D

Link naar reactie
wij, LCN, komen ook pas aan rond 13h. dus, beste Jozef, het kan iets later zijn.

maar 13h30 zal toch zo ongeveer het uur van vertrek zijn.

het ritje zal niet zo lang en ver zijn, kwestie van genoeg tijd te hebben voor een drankje op de pitstop. :)

Schoejam, da haal ik normaal gezien wel.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...