Ga naar inhoud
Vespaforum.be

11/03/2012 Antwerp custom show nr 13!


king of the hill

Aanbevolen berichten

jawadde, allemaal stylistes hier precies !

den ene vraagt hoeveel km het is, maar zijne scooter verbruikt te veel en tem had mee de Makke afgesproken maar wist da niemeer en zijn lief gaat misschien mee ;-)

en de anderen weten wel beter :-)

Link naar reactie

@Joene, inderdaad allemaal blabla, ik kom met den otto! mijn biesjke ligt nog wa uiteen.

En ben van plan om die verder op het gemak ineen te steken. Met de nodige pinten en sigaretten, want mijne scoot

rookt ook en verbruikt ook.

Tot zondag

Grtjs

Makke

Link naar reactie
@Joene, inderdaad allemaal blabla, ik kom met den otto! mijn biesjke ligt nog wa uiteen.

En ben van plan om die verder op het gemak ineen te steken. Met de nodige pinten en sigaretten, want mijne scoot

rookt ook en verbruikt ook.

Tot zondag

Grtjs

Makke

Haha Makke, ne man naar mijn hart precies. Voorda'k aan de brommer begin te werken, check ik ni alleen of ik al m'n getuig bij de hand heb, maar ook of er genoeg sigaretten binnen handbereik liggen, anders begin ik er ni aan. En dan smore lak nen Turk!

Link naar reactie

Hoi,

Vandaag voor de eerste keer gaan meerijden met de rit die bij de Antwerp custom show hoort. Moet zeggen veel toffe mensen ontmoet en eindelijk een keer gezichten kunnen kleven op forum en facebook people. De rit zelf had alles wat ik leuk vond. Ter plaatste uitgevonden en begeleid door gasten uit één stuk. De rit meer als geslaagd en het gezelschap in cafe ook. Maw goed geamuseerd

Met of zonder scooter was iedereen welkom op de rit... als ge maar een onderdeel bij had

IMG0093-L.jpg

Wij vonden het zeer tof vandaag...

IMG0115-L.jpg

De rest van de foto's vind ge hier

http://rusor.smugmug.com/Motorcycles/VESPA-2012/11032012-Antwerp-custom-show/21868677_6RG2KL#!i=1743711088&k=TKSgVcK

Veel plezier ermee en tot de volgende

GRTS Danny

Link naar reactie

tja, Lambretta's en kasseien...

ik heb veel lachende gezichten gezien en moeten vaststellen dat alle afwezigen (broekpissers die dachten dat het ging regenen, platte kazen en postkaarten) ongelijk hadden.

Link naar reactie
tja, Lambretta's en kasseien...

ik heb veel lachende gezichten gezien en moeten vaststellen dat alle afwezigen (broekpissers die dachten dat het ging regenen, platte kazen en postkaarten) ongelijk hadden.

En fietspadjannetten waren ook niet toegelaten vandaag :):):):):):):)

IMG0113-L.jpg

GRTS Danny

Link naar reactie
tja, Lambretta's en kasseien...

ik heb veel lachende gezichten gezien en moeten vaststellen dat alle afwezigen (broekpissers die dachten dat het ging regenen, platte kazen en postkaarten) ongelijk hadden.

Kzal het volgende keer tegen meneer dokteur zeggen,nadat hij mij een week "plat" heeft geschreven...misschien kunt ge het hem zelf de volgende keer zeggen,want ulle pitstop was just naast z'n deur. ;)))

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...