Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vega, GS of FB invoeren


Ignace

Aanbevolen berichten

2950€ voor een series 3 met al dat werk nog aan de motor? méér dan genoeg volgens mij..

bij united scooters staat een series 2 met een 200 blok onder voor 2600€ (heb je nog garantie op ook)

den eerste die mij 3000 euro geeft voor mijne series 3,doe ik er nog ne strik rond en mag hem direct meepakken.

zoveel werk is dr niet aan. Mn vader heeft enkel de bougie vervangen en de carbu gekuist en hij loopt terug geweldig :)

Kwist wel dat het aan de hoge kant was, maarja

en die 200, daar magk ik niet op rijden, aangezien ik nog niet oud genoeg voor motorijbewijs.. :) anders zou ik direct een 150 of 200 gekocht hebben!

Link naar reactie
Je kan eventeel een ander blokje of kit onder de jouwe steken , dat scheelt en op papier is het nog steeds een 125 ssssttttt tegen de ouders

is geen slecht idee pajotter, heb ik ook al aan gedacht, maar wat als ik een ongeval heb? en ze zetten hem op de rollen? ben ik dan nog wel verzekerd?

Link naar reactie

Wat een gezaag hier allemaal.

Laat die gasten nu toch gewoon eens op avontuur gaan. Leuke trip, leuke ervaring en er zullen heus nog wel wat scooters te vinden zijn. De prijzen zijn daar waarschijnlijk hetzelfde als hier, maar het heeft ook wel iets dat je je eigen scooter ergens uit een schuur gehaald hebt in Italië.

Hoe zat dat al weer met die papieren ? Moet je geen document hebben van uitschrijving in Italië ? Ik heb hier wel eens verhalen gelezen van mensen die achteraf veel moeite gehad hebben om de oorspronkelijke eigenaars te contacteren met de vraag om aub een bepaald document in orde te maken.

Link naar reactie

Josse het is misschien wel op een sarcastische manier maar we willen hen juist behoeden van zwaar in't zak gezet te worden. Als ze op zijn minst een basis kennis hadden maar er is duidelijk nog werk aan de winkel, zie zijn ander posting waar hij 5000 EUR wil betalen voor een "FB"...

Link naar reactie

In de wet staat dat een voertuig gehomologeerd moet zijn, en in dat homologatie keurmerk staan de specs zoals ie uit de fabriek komt; je mag niets aan je scooter veranderen (zonder hem opnieuw te laten keuren).

Dus het maakt niet uit dat er in de wet niet staat over hoe hard een 125cc mag rijden; je kunt met een Vespa waar niet aan gesleuteld is niet harder dan 90/95km/h en je mag dus niet aan een Vespa sleutelen(/tunen): Case closed.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...