Ignace Geplaatst: 27 september 2011 Auteur Delen Geplaatst: 27 september 2011 2950€ voor een series 3 met al dat werk nog aan de motor? méér dan genoeg volgens mij..bij united scooters staat een series 2 met een 200 blok onder voor 2600€ (heb je nog garantie op ook) den eerste die mij 3000 euro geeft voor mijne series 3,doe ik er nog ne strik rond en mag hem direct meepakken. zoveel werk is dr niet aan. Mn vader heeft enkel de bougie vervangen en de carbu gekuist en hij loopt terug geweldig Kwist wel dat het aan de hoge kant was, maarja en die 200, daar magk ik niet op rijden, aangezien ik nog niet oud genoeg voor motorijbewijs.. anders zou ik direct een 150 of 200 gekocht hebben! Link naar reactie
cee Geplaatst: 28 september 2011 Delen Geplaatst: 28 september 2011 als ge met nen 125 moogt rijden, bent ge toch oud genoeg voor motorijbewijs? Link naar reactie
Ignace Geplaatst: 28 september 2011 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2011 ja voorlopig magget ng nie, en tege dakket mag van thuis, is die leeftijd nr 25 verhoogt Link naar reactie
Ignace Geplaatst: 28 september 2011 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2011 dat had ik ondertussen door en heb ook al vermeld dat ik deze trip dus waarschijnlijk niet ga maken, of toch niet om een scooter te vinden. danku Link naar reactie
Pajotter Geplaatst: 28 september 2011 Delen Geplaatst: 28 september 2011 Ik ben van't jaar naar Toscane geweest en kon de oude scooters Vespa/Lambretta op mijn 1hand tellen op de duizend scooters die ik tijdens mijn verblijf ben tegengekomen, om maar te zeggen dat ze er niet meer dik rondbollen Link naar reactie
Pajotter Geplaatst: 28 september 2011 Delen Geplaatst: 28 september 2011 Je kan eventeel een ander blokje of kit onder de jouwe steken , dat scheelt en op papier is het nog steeds een 125 ssssttttt tegen de ouders Link naar reactie
Ignace Geplaatst: 28 september 2011 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2011 Je kan eventeel een ander blokje of kit onder de jouwe steken , dat scheelt en op papier is het nog steeds een 125 ssssttttt tegen de ouders is geen slecht idee pajotter, heb ik ook al aan gedacht, maar wat als ik een ongeval heb? en ze zetten hem op de rollen? ben ik dan nog wel verzekerd? Link naar reactie
nero Geplaatst: 28 september 2011 Delen Geplaatst: 28 september 2011 Neen. Groetjes, nero. Link naar reactie
Ignace Geplaatst: 28 september 2011 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2011 Neen. Groetjes, nero. dan houd ik het voorlopig bij m'n 125'je Link naar reactie
josse Geplaatst: 29 september 2011 Delen Geplaatst: 29 september 2011 Wat een gezaag hier allemaal. Laat die gasten nu toch gewoon eens op avontuur gaan. Leuke trip, leuke ervaring en er zullen heus nog wel wat scooters te vinden zijn. De prijzen zijn daar waarschijnlijk hetzelfde als hier, maar het heeft ook wel iets dat je je eigen scooter ergens uit een schuur gehaald hebt in Italië. Hoe zat dat al weer met die papieren ? Moet je geen document hebben van uitschrijving in Italië ? Ik heb hier wel eens verhalen gelezen van mensen die achteraf veel moeite gehad hebben om de oorspronkelijke eigenaars te contacteren met de vraag om aub een bepaald document in orde te maken. Link naar reactie
sindo Geplaatst: 29 september 2011 Delen Geplaatst: 29 september 2011 Josse het is misschien wel op een sarcastische manier maar we willen hen juist behoeden van zwaar in't zak gezet te worden. Als ze op zijn minst een basis kennis hadden maar er is duidelijk nog werk aan de winkel, zie zijn ander posting waar hij 5000 EUR wil betalen voor een "FB"... Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 29 september 2011 Delen Geplaatst: 29 september 2011 Check: http://link.marktplaats.nl/487990089 Link naar reactie
geertvespa Geplaatst: 29 september 2011 Delen Geplaatst: 29 september 2011 zeg euhm, nen 125cc op de rollen zetten, da klopt volgens mij niet ge zijt toch al 18 hoop ik (en in het geval van geen motorrijbewijs al 2 jaar in het bezit van een autorijbewijs) Link naar reactie
wijlen de Makke Geplaatst: 29 september 2011 Delen Geplaatst: 29 september 2011 Denk toch da je een serieuze kenner moet zijn om te zien of er een kit onder staat of niet. Toch niet zonder de kap af te halen of demontage van de cilinder. Zeker omdat er zoveel mogelijkheden zijn en merken zijn. Grtjs Makke Link naar reactie
Ignace Geplaatst: 29 september 2011 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2011 als d'r een 200 cc blok onder staat, gaat hij toch sowieso veel sneller dan een 125 cc normaal gaat? Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 29 september 2011 Delen Geplaatst: 29 september 2011 Valt mee, je wint vooral in trekkracht, niet echt in snelheid. Dat had je zelf kunnen weten als je de specs van een 200 met die van een 125 had vergeleken. Link naar reactie
wijlen de Makke Geplaatst: 29 september 2011 Delen Geplaatst: 29 september 2011 En waar staat er in de wet hoe hard een Vespa 125CC (oldie of nieuw) mag rijden? Da vraag ik me eigenlijk af, Effkes de simpele uithangen, PX 125 bouwjaar 2011 ong. 90 tot 95 km/h een Honda CB 125cc bouwjaar komt tot ong 140 km per uur. Vandaar mijn vraag. Grtjs Makke Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 29 september 2011 Delen Geplaatst: 29 september 2011 In de wet staat dat een voertuig gehomologeerd moet zijn, en in dat homologatie keurmerk staan de specs zoals ie uit de fabriek komt; je mag niets aan je scooter veranderen (zonder hem opnieuw te laten keuren). Dus het maakt niet uit dat er in de wet niet staat over hoe hard een 125cc mag rijden; je kunt met een Vespa waar niet aan gesleuteld is niet harder dan 90/95km/h en je mag dus niet aan een Vespa sleutelen(/tunen): Case closed. Link naar reactie
sindo Geplaatst: 29 september 2011 Delen Geplaatst: 29 september 2011 ... voor voertuigen na 74(?)... Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 29 september 2011 Delen Geplaatst: 29 september 2011 Ja - de Makke vraagt 't, dan ga ik er vanuit dat 't niet over oldie Vespa's gaat, maar over recente LML's... Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.