Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vespa px 125 vs vespa lml star 125


lene

Aanbevolen berichten

Chris gaat ze er beide eens opzetten zodat mijn poep het verschil kan voelen :)

Soms wou ik dat ik een zadel was... :)))

En als het mag probeer de verschillende zadels een dagje uit, het duurt een tijdje eer je poep of je zadel zich aangepast heeft.

Volgens mij ga je voor het klassieke large frame zadel gaan.

Groetjes, nero.

Link naar reactie

ja da zal dan zaterdag moeten zijn zeker... . :)

ik moet de wesp nog in orde zetten om naar Frankrijk te vertrekken en ik blijf het maar uitstellen.

Link naar reactie

ik vertrek de 22ste richting Cluny. Woon in Leuven dus kan via Averbode rijden richting Balen. Maar ik bevestig wel op tijd.

Link naar reactie

ok merci. Zijn er ook eendags tickets zonder continental breakfast en douches... :) 20 EUR voor een toereke te gaan rijden is wa veel ni?

Link naar reactie
ok merci. Zijn er ook eendags tickets zonder continental breakfast en douches... :) 20 EUR voor een toereke te gaan rijden is wa veel ni?

Neem eens contact op met Alexandra, Donald of Danny (zie facebookpage).

De bedoeling is ook dat je naar het treffen komt en niet enkel de rit meedoet. Dit is geen ride-out zoals er wekelijks wel ritjes zijn die georganiseerd worden door de Vespa (paddestoelen) clubs maar een scootertreffen door en voor scooteristen.

Link naar reactie

ok toereke was misschien wat denigrerend, ik bedoelde maar voo die mensen die moeten werken en maar een dag kunnen komen zonder overnachting etc...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...