Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vespa px 125 vs vespa lml star 125


lene

Aanbevolen berichten

@Lene,

Zit ook weer op een PX,Heb 2 jaar oude S125 weg gedaan,en 25 Jaar oude PX terug gekocht!!!

Veel plezier,

Groetjes,Karin

Link naar reactie

Het zevert.En soms zevert het wat harder en dan weer wat minder.

Ik heb zin om met mijn spiksplinternieuwe vespa een schoon toerke te doen maar niet in dit zever weer :-)

Kga eerst sporten,misschien is het binnen 2uur wat beter en wat warmer.(vrouwen,altijd koud hé) ;-)

Link naar reactie

Voor mijn allereerste rit wou ik toch iets beter weer dan regen ja. Dus heb vandaag mn testrit gedaan, kleine 100km gedaan en het ging super. Ik mag wel nog niet meer dan 60 rijden om te roderen. Hoeveel km moet ik doen eer ik sneller mag?

Het schakelen ging vlot, niet stilgevallen aan de lichten. Wel 2 x mn pinkers vergeten af te zetten maar daar hebben de Harley mannen me even opgewezen door voor me te komen rijden en dan enkele keren met hun pinkers te knipperen :-) Ook wel een raar gevoel dat die mannen hun hand opsteken, niet allemaal maar toch enkele, heb dus maar terug gesalueerd :-)

Ik doe me wel pijn aan mn zijstaander, omdat ik maar net aan grond kan zit ik er met mn been vaak tegen. Zou die wat naar achter kunnen gezet worden?

Ook mn benzineverbruik blijkt erg hoog te liggen.Zou ik iets verkeerd doen of is dat normaal in het begin?

Link naar reactie

:) kmag 70 op de teller.

Net nog 100km gedaan sè. Vespa rijden is de max!!! En ik ben zooo blij dat ik een handgeschakelde heb genomen, denk dat automatic maar saai is en ik hou van het "schakelgeluid" en van het lawaai van de 2takt. Ben super content!!!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...